loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 418 1393/10/22 نظرات (0)

معلم: بگو ببینم، تیمور لنگ چه طور به حکومت رسید؟ دانش آموز: آقا اجازه، لنگ لنگان!!

*

معلم از شاگردش میرسه : چرا ساعت اسیا از امریکا جلو تره؟ شاگرده میگه : واسه اینکه اسیا زود تر از امریکا کشف شد

*

*

همیشه میگن شکست مقدمه پیروزیه .
نمیدونم پس من کی از دور مقدماتی صعود میکنم !

*

*

طبق اعترافات مهندسین طراح برج میلاد در فونداسیون این برج از ملات ساقه طلایی استفاده شده است

*

*

خدایا نمی شد پشه هم مثل مورچه بره کار کنه خسته بشه بکپه یه گوشه !؟

*

*

پسرا به هم فوش میدن و واقعا منظوری ندارن
دخترا قربون صدقه هم میرن و اونا هم واقعا منظوری ندارن

*

*

سالاد الویه از افتادگی و خاکی بودنشه که خودشو جزو سالادا حساب میکنه !
وگرنه دو هیچ از آبگوشت جلوئه !

*

*

دست هر کی رو گرفتیم جفتک انداخت!
لامصب دست نیست که
آزمایش حیوون شناسیه. .

*

*

اس ام اس خنده دار : دیشب تو پمپ بنزین یه معجزه دیدم یارو نزدیک پنج لیتر و نیم تو یه ظرف چهار لیتری بنزین زد
وقتی هم به مسئول پمپ بنزین گفت یارو گفت احتمالا دبّه ت خرابه

*

*

اس ام اس خنده دار با حال

*

*

ولـنـتـایـن چیـسـت ؟
دادن یـک خـرس کـوچـک بـه یـک خـرس گـنده

*

*

مورد داشتیم
پسره با پدرش رفته بیرون
پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن !!!!

*

*

بنده از همین جا اعلام میکنم:
این آدمی ک فکر میکنه نیمه ی گمشده ی منه،
نمیه ی گم شدم نیس!
لطفا نیمه ی گم شدش بیاد ببرتش رو اعصابمه!!

*

*

کشمکش وزارت بهداشت با دولت بر سر تعطیلی شرکت ساقه طلایی : یبوست فراگیر شده

*

*

مناجات یه نفر با خدا: خدایا میشه ما رو امتحان کنی ببینی جنبه ی پولدار شدنو داریم یا نه!!!!!

*

*

ﻭﺳﺎﯾﻞ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ ۳۰ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ :
ﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﻋﯿﻨﮏ ﮔﺮﺩ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻ …
ﺑﺎﻭﺭ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﺑﭙﺮﺱ

*

*

غضنفر یه پتو خرید عکس پلنگ روش بود تا سه ماه با تفنگ زیر پتو میخوابید!!!

*

*

ب بعضیا باید گفت شما ن دافی ن پافی شما فقط ی گافی ک روزگار داده وسط خلقت

*

*

محققان کشف کردند که اگر یه نفر بفهمه دوسش داری…!!!طی یه واکنش شیمیایی خودشو تبدیل به چس میکنه..!!

*

*

اس ام اس خنده دار با حال

*

*

ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺍﺯ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﺩﯾﻢ
ﮐﻪ . . .
.
.
ﯾﻬﻮ ﻧﺎﻡ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭﺧﺸﯿﺪ !!

*

*

طرف تو اکثر کاراش اسراف میکنه اما کافیه یه بار باتری ساعت یا کنترلش تموم بشه، انقدر این باتری بیچاره رو میندازه تو آب جوش که دیگه پودر میشه !

*

*

با پرتاب حتی یک مشت برف از فریزر به کوچه به تعطیلی مدارس کمک کنید.
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم***

*

*

قیافه بعضی از دخترا بعد از حموم طوری میشه که به خورشید میشه مستقیم نگاه کرد ولی نعوذبالله به اونا نه … !!!

*

*

خاص بودن تو مغــز اتفاق میفتــــــــه , نه توی عکـــــــس !!

*

*

مورد داشتیم دختره رفته سبد کالا بگیره..
گفته ببخشید اقا لطفا سبد من صورتی باشه!

*

*

ﺑﺎﺑﺎﻡ زنگ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺯﺩه ﻣﻴگم ﺑﻠﻪ؟
میگه بیا ﺩم ﺩﺭ!
ﺭﻓﺘﻢ ﺩم ﺩﺭ میگه ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ سوییچ ﻣﺎشینو وردار ﺑﻴﺎﺭ!

*

*

امروز همسایمون داشت ازهمه حلالیت میگرفت
گفتم بسلامتی مکه تشریف میبرید ؟
گفت : نه بابا دارم میرم صف وایسم سبد کالامو بگیرم!

*

*

بر بالای برجه میلاد ایسته کرده بودم یکدفه یادت افتادم گفتم یک اس ام اس برایت ویل کنم ببینم حالت چیطور است خوبی ؟ در سلامتی کامیل به سر میبری؟ هو !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 890
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 890
  • بازدید ماه : 3,965
  • بازدید سال : 119,897
  • بازدید کلی : 11,956,370