loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 577 1393/11/22 نظرات (1)

نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار؛ خوش به حال روزگار
عیدشما مبارک؛ دم شما سه چارک (به قول دهه شصتیا)
امیدوارم تو سال جدید حال همه تون احسن الحال باشه:)

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

با خوبی ها و بدی ها،
هرآنچه که بود؛
برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد،
سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد…

 

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

لحظه ای که سال تحویل می شه
تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی
کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه
تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

اطلاعیه نوروزی :
هرکس عیدی مرا قبل از تحویل سال بدهد از ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی برخوردار می شود!
هر پنج هزار تومان یک امتیاز !

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

هفت سین امسال من با
سیگار” اغاز میشود در حسرت نبودنت
سین بعدی
سیگار” بعدی به یاد تمام لحظاتی که تورا نخواهم داشت
سین سوم
سیگار” سوم به یاد چشمانت
سین چهارم
سیگار” چهارم به یاد تنهایی که از این پس دیگر تنهایم
نمیگذارد ….
سین بعدی
باز هم سیگار اینبار “سکوت” ،سنگینی صدایت در گوش
هایم نجوای خاطره میکند
سین دیگر
سیگار بعدی “سینه ام” تیر میکشد دستانم را بهمن گرفته یادِ فروردین …
آخرین سین ،
آخرین سیگار، آخرین ترکش به قلب بیمار …
هفت سینم خاکستریست
هم رنگ اسمم ….
در نبودت حالم دیدنیست..

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

یک صلوات واسه کسایی که سال قبل پیش ما بودن و الان اسیر خاک هستند
بهترین ها روبراتون ارزو دارم.
سال نو مبارک.

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

بیا و گرنه در این انتظار،خواهم مرد
اگر که بی تو بیاید بهار،خواهم مرد
به روى گونه ى من،اشک سالها جارى است
و زیر پاى همین آبشار، خواهم مرد
خبر رسید که تو با بهار،میایى
در انتظار تو من تا بهار خواهم مرد
نیامدى و خدا آگه است من هر روز
به اشتیاق رخت چند بار،خواهم مرد
اللهم عجّل لولیک الفرج
فرا رسیدن سال نو مبارک باد…

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

سلام بچه ها
سال نو به همتون مبارک،ان شاءالله سلامتی یکی از س های هفت سینتون باشه
اللهم عجل لولیک الفرج

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

عید آمد
و
جهان دگرگون شد
این دگرگونی بر تو مبارک

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

لحظه هاتون زعفرونی ، نیلوفرگونه و قشنگ

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

 تق تق کیه پیامک میخوام بگم عید شما مبارک

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

سیتوپلاسم
سرخرگ آئورت
سهره های جزایر گالاپاگوس
سمپاتیک وپاراسمپاتیک
سچ وآلتمن
سیانوباکتری
سفرهای داروین
اینم هفت سین بچه های تجربی!!!
عیدتون مبارک

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۴

من از فردا نمیام چیست ؟ جمله ای که هر سال این موقع ها دانش آموزان به همدیگه میگن بعد وقتی فرداش میری میبینی همشونم اومدن!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جواد در تاریخ 1393/11/25 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود بر مدیر سایت من جواد هستم شرمنده ام چند روز مطلب نزاشتم یک مشکلی برام پیش اومد. داداش یک در خواست دیگه ای ازت داشتم میشه من را در قسمت منو ی سایت قرار دی ؟
پاسخ : اگه دقت کنی اسمت رو توی منوی نویسندگان میبینی !


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,510
  • بازدید ماه : 1,510
  • بازدید سال : 117,442
  • بازدید کلی : 11,953,915