loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 276 1393/11/28 نظرات (0)

روزهای قبل از آنروزها

من برای تو شما بودم و

تو برای من تو

چه زجری کشیدیم که

شمای تو تو شود و

تو من عزیزم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

ارزش احساس به مدتشه:نمیگم قدر دنیا عزیزی میگم تا دنیا هست برام عزیزی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

تک تک روزهایم را می سوزانم تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت میگذرند دل کوچکم تنگ نگاه توست

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

عزیز دلم شماره حساب دلمو میدم بهت ، هرچی غم داری بریز به حسابم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

زمستان و تابستان ندارد …

نباشی چهار ستون بدنم میلرزد !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 “دوست داشتنت” را دوست دارم …

همین است که امیدوارم میکند به زندگی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

عاشقانه های “پائیز و ابر” از همه عاشق قشنگترن !

پائیز می ریزد و ابر می بارد

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 

منبع : nafass.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 856
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,057
  • بازدید ماه : 2,057
  • بازدید سال : 117,989
  • بازدید کلی : 11,954,462