loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 559 1394/04/09 نظرات (0)

 بخند…

خنده های تو

ترکیدن شاهوار کوهستان های انار است…

“شمس لنگرودی”

.

♥ ♥ پیامک عاشقانه و احساسی ♥ ♥

.

گاهی حس کردن یک آغوش ،

فقط لمس پوست با دست نیست …

گاهی حس می کنی ، جسمش را …

به شرطی که با قلب لمس کنی نه با دست …


.

♥ پیامک عاشقانه و احساسی زیبا  ♥

.

دوست دارم دستم را بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی

که پشت خوابهای نا آرام تو …

چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست …

دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم

که پشت نگرانی های زنانه ی من …

مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم !

.

♥ پیامک عاشقانه و احساسی زیبا  ♥

.

خلاصه کنم آخر برق نگاهت دلم را ربود،فهمیدم تمام اشکهایت برای من بود. . .

.

♥ پیامک عاشقانه و احساسی زیبا  ♥

.

عشق هم فرصت لبخندتورامىطلبد،

خنده کن عشق نمک گیرشود

.

♥ پیامک عاشقانه و احساسی زیبا  ♥

.

وقتى به آسمان نگاه میکنم خوشحالم،چون به رغم فاصله ها بازم زیریک سقفیم

.

♥ پیامک عاشقانه و احساسی زیبا  ♥

.

میخواهم بهترین دارایی ام را نثارت کنم..

اما نمیدانم چگونه تو را به خودت هدیه کنم؟؟؟

.

♥ پیامک عاشقانه و احساسی زیبا  ♥

.

خورشید خانم تابش عشق را تنظیم کن دل من سوخت.

.

♥ پیامک عاشقانه و احساسی زیبا  ♥

.

رفتم که نبینی پریشان شدنم را ، غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را ، در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم ، تا دوست نبیند غم تنها شدنم را .

.

♥ پیامک عاشقانه و احساسی زیبا  ♥

.

شوق دیدارتو را قاصد بی رحم چه داند؟آنقدرشوق به دیدارتو دارم که خدا میداند

 

 

منبع : nafass.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,413
  • بازدید ماه : 1,413
  • بازدید سال : 117,345
  • بازدید کلی : 11,953,818