loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 599 1394/05/04 نظرات (0)

شــــــب چــه حـکــــــــــایــــــت قــشـنـگـیـســت…

آدم را وادار به فــکـر کــردن به آنـهـایــی مــیکـنــد کـه عـــزیـــزنـــد

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

لالایی می خونم ، بخواب ، خوابت قشنگه

لالایی می خونم برات ، که دلم پر از درده

لالایی می خونم ، یه وقت بیدار نشی از خواب قصه

یه وقت پا نزاری تو شهر ، پر از غصه . . .

لالایی می خونم ، من هنوز چشم انتظارم

لالایی ، بخواب من امشب هم مثل هر شب بیدارم

لالایی ، بخواب من کسی رو جز تو ندارم

بخواب و دعا کن که منم یه روز بیام پیشت چشمام رو هم بزارم

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

شبت پر از ستاره هایی باشه

که هر شب به خدا سفارشتو میکنن

که همیشه ماه بمونی …

شب بخیر ماه من

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

چه زیباست، وقتی مثل همیشه به آینه نگاه میکنم،

اما آینه، نگاهش متفاوت شده…

چه زیباست

وقتی در آسمان، ستاره همیشه پیداست…

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت

آنچه در خواب نرفت چشم من و یاد تو بود.

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

شبی دیگر سرم را روی بالش می گذارم…

به امید اینکه فردا صبح تو بالشم را تکان دهی…

شبت رویایی نفسم….

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

شب اغاز جدایی چند ساعته!

و من تو را برای تمام شب های باقیمانده عمرم در کنارم

و در اغوشم می خواهمت!

شبت رویایی رویای من…

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

اغوش تو که باشد

خواب دیگر بهانه ای برای خستگی نیست

و تپش های قلبت می شود لالایی کودکانه ام…

کنارم بمان…

می خواهم صبح چشمانم در نگاه تو بیدار شوند…!!!

شبت رویایی “نفسم”

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

شب شده ستاره تو آسمون نشسته

اما به خاطر ما چشماش اون نبسته

شب شد و باید بازجداشیم ازهم

شب خوش

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

خداوندا تو ستاری همه خوابند ، توبیداری…

بحق خواب و بیداری ، عزیزم رانگه داری……

شبت به خیر عزیزترینم.

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

ﻻ‌ﻻ‌ﯾﯽ ﻻ‌ ﻻ‌ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺍﯼ ﮔﻞ ﻧﺎﺯﻡ

ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﺸﺎﯼ ﺗﻮ ﻗﺼﻪ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﻡ

ﻻ‌ﻻ‌ﯾﯽ ﻻ‌ ﻻ‌ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺍﯼ ﮔﻞ ﺳﻮﺳﻦ

ﻫﻤﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﺭﻭﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻦ…

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

خورشید خاموش، ستاره روشن

آسمان آبی خاموش، آسمان سیاه روشن

همه چیز آمادست که توی خواب

امشب تو رو تو رویاهام ببینم

بهانه بیدار شدنم شبت بخیر.

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

خوابید

بدون شب بخیر

شاید میدانست

بدون او هیچ کدام از لحظاتم به خیر نیست…

اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr

امشب می خوام بهت افتخار بدم و بیام تو خوابت !

البته از همین جا از خانوادت حلالیت میطلبم …

آخه امکان داره ذوق مرگ بشــــی !!

 

منبع : bisms.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,381
  • بازدید ماه : 1,381
  • بازدید سال : 117,313
  • بازدید کلی : 11,953,786