loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 540 1394/08/26 نظرات (0)

وقتی که گرفته ست دلی   واجب عینی است!
بوسـیدن پیشانی معشوق در آغوش.

°

°

°

°

°

اس ام اس درباره اغوش
لمس تن تو بهانه است
می خواهم عشق را در آغـوش گرمت پیدا کنم نه لذت را  .
°

°

°

°

°

اس ام اس درباره اغوش
آن چیزی که تنگ شده دل است برای تو
و جهان است برای من
جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی !
تا آدم گاهی آنجا جان بدهد
مثلا آغوش تو  !
جان میدهد برای جان دادن .


°

°

°

°

°

اس ام اس درباره اغوش
می گویی آغوش
تمام تنم گرم می شود
نزدیک تر بیا
بگذار این شعر را
به بهانه آغوشت نصف و نیمه رها کنم .
°

°

°

°

°

اس ام اس درباره اغوش
مثل سیگار خـطرناک ترین دودم باش
شعله آغوش کنم حضرت نمرودم باش !
مثل سیکار بگیرانم و خاکستر کن !
هرچه با من همه کردنداز آن بدتر کن.
°

°

°

°

°

اس ام اس درباره اغوش
دستم به تو نمی رسد   ستاره شب های من
اما نگاهم هر شب   آسمان تو را در آغوش می گیرد.
°

°

°

°

°

اس ام اس درباره اغوش
تو رفتى
اما همه چیز را در آغوش من جا گذاشتى.
°

°

°

°

°

اس ام اس درباره اغوش
کنار عبور فصل ها
طعم غروب پاییز !
نصیب آغوش ما شد
یاد بگـیر رفیق  من !
عابران برای
ماندن نیآمده اند .
°

°

°

°

°

اس ام اس درباره اغوش
باور کن فرقی نداره خـواب باشم یا بیدار  !
زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه آغوش توست.
°

°

°

°

°

اس ام اس درباره اغوش
من از وسـعت حجم آغوش تو !
ترس غرق شدن
ندارم !
این غرق شدن زیباست .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,441
  • بازدید ماه : 1,441
  • بازدید سال : 117,373
  • بازدید کلی : 11,953,846