loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 385 1391/09/28 نظرات (0)

بدرقه لازم ندارم میرم عزیزترین نذار بمونه زیر پا 
قلبمو بردار از زمین
-----------------------------------------------------------
دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود
غافل از اینکه قلب من منتظر یک اشاره بود
----------------------------------------------------------
هر رهگذری محرم اسرار نگردد
صحرای نمکزار،چمن زار نگردد
----------------------------------------------------

یاد تو چندیست مهمانم شده
خاطراتت آفت جانم شده
هر چه می گویم سخن ازیاد توست
در سکوت من فقط فریاد توست
------------------------------------------------------
هر نگاهت ز روشنی کار ستاره می کند
هرکه دوباره بیندت عمر دوباره می کند
-----------------------------------------------------------
کلامت گرم و شیرین چون ترانه
نگاهت دلغریب و شاعرانه
منم قایق به روی موج دریا
تویی ساحل تویی لطف کرانه
------------------------------------------------------------

تا که خورشید طلوع می کند 
عشق تو در من سژیده می زند
و همه ترس من از این است
که روزی بیدار شوم پیش از طلوع عشقت
------------------------------------------------------------
خواب مرا نمی برد 
تو را می آورد 
بی آنکه باشی
----------------------------------------------------------
توی مغازه ی قلبم یاد تو تنها چیزیه که روش نوشتم
فروشی نیست سوال نکنید
---------------------------------------------------------
من به تو محتاجم 
مثل آدم به حوا
نه نه 
مثل آدم به هوا
---------------------------------------------------------
اسلحه هایمان را بر می داریم
از هم فاصله می گیریم
شلیک
مثل همیشه تو می بری و من 
محو بودنت می شوم
---------------------------------------------------------
من بیدم و تو باد
چقدر با ترانه ی چشمانت برقصم 
تا باور کنی عاشقم
------------------------------------------------------
از هر طرف از هرجایی
درباره خودم فکر می کنم
جواب آخرم تویی
--------------------------------------------------------
زندگی بخش است
شنا
در امواج چشمانت 
برای رسیدن 
به ساحل لبخندت
--------------------------------------------------------
عشق یعنی موسیقی اسم تو
ساده اما تا ابد شنیدنی
یعنی تو که بی بهانه و دلیل 
بهترین دلیل عاشق شدنی  
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,587
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,587
  • بازدید ماه : 6,662
  • بازدید سال : 122,594
  • بازدید کلی : 11,959,067