loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 345 1391/09/29 نظرات (0)
(1)
بيا دوباره پاك كن زجاده ها غبار را            به عاشقان نويد ده رسيدن بهار را 
ببين دلم گرفته و بهانه مي كند تورا            به من بگو كه مي رسي ، زدل مبر قرار را 

(2)
ظهور كن نگار من بيا كه از سر شعف                فداي قامتت كنم دو چشم اشك بار را
تمام لحظه هاي من فداي يك نگاه تو               بيا و پاك كن زدل حديث انتظار را 

(3)
آقا بيا بخاطر باران ظهور كن                            مارا از اين هواي سراسيمه دور كن
وقتي براي بدرقه ي عشق مي روي                 از كوچه هاي خسته ما هم عبور كن
(4)
نشسته در دو چشم تو نگاه بي قرار من                     بيا گره گشا گره گشا زكار من
كنون نگاه مست توست كه مي برد قرار من           بيا طبيب درد من هميشه غم گسار من

(5)
 آه مي كشم تو را با تمام انتظار                                  پرشكوفه كن مرا اي كرامت بهار
مي رسد بهار من ، بي شكوفه ام هنوز                      آفتاب من بتاب، مهربان من ببار

(6)
كوچه كوچه جستجو خانه خانه در گذار                     قلب من شكفته است در بهار انتظار
آخرين گل محمديست اين كه مي رسد زراه          هم تبار نرگس است در تبسم بهار

(7)
عشق،يعني عشق يعني انتظار                                 در فراق تك سواري بي قرار
عشق يعني واهمه بي واهمه                                  خادم المهدي شدن بي خاتمه

(8)
 با نام تو راه عشق آغاز شود                             شب با نفس سپيده دم ساز شود 
با نام  تو اي بهار جاري در جان                            يك باغ گل محمدي باز شود 

(9)
 آقا نگاهت سوي آهوهاست مي دانم                 دستان پاكت مثل من تنهاست مي دانم
   آقا اگر تو بر نمي گردي دليل آن              در دست هاي پرگناه ماست مي دانم

(10)
همين كه گام مي زني به خلوت خيال من                    سرشك شوق مي چكد ز چشم اشكبار من 
كنون نگاه مست توست كه مي برد قرار من             بيا طبيب درد من بيا بمان كنارمن

(11)
در بزم ولا جام هدايت مهديست                              مقصود ز نور بينهايت مهديست
ثبت است كه در جريده عالم قدس                         گلواژه روشن هدايت مهديست

(12)
هجران جانان تا به چند؟ آن ياركو، آن يار كو؟            تاكي بود قرآن نهان؟ ديدار كو، ديدار كو؟
اي عاقلان ديوانه ام ، زنجير زلف يار كو؟                      بر شعله هاي شوق دل ، پروانه ي دلدار كو؟

(13)
مهي كه راز جمالش هنوز سربسته است            به غارت دل سودائيان كمر بسته است
به يازده خم مي گرچه دست ما نرسد              بده پياله كه يك خم هنوز سربسته است

(14)
دلم گرسبز مانده در زمستان از بهار توست         تمام باغ هاي سبز ساحل يادگار توست
از اقيانوس مي پرسم نشان خانه سبزت                 كه دريا قسمتي از شعرهاي انتظار توست

(15)
به تماشاي طلوع تو جهان چشم براه                       به اميد قدمت كون و مكان براه 
در شبستان شهود اشك فشان دوخته اند            مه شب تا سحر خلوتيان چشم براه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,408
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,408
  • بازدید ماه : 4,483
  • بازدید سال : 120,415
  • بازدید کلی : 11,956,888