loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 371 1391/10/03 نظرات (0)
(45)
بيا رفيق همه لحظه هاي تنهايي                                      بيا كه برده مرا صبرها شكيبايي
بيا كه آمدنت يك جهان شكوفايي است                     بيا كه شهر تماشايي تو رويايي است
براي تجربه اينك مرا تماشاكن                                      هجوم وحشي غم را بيا و تماشا كن

(46)
گفتم که روي ماهت از ما چرا نهان است                 گفتا تو خود حجابي ورنه روخم عيان است


(47)
عمريست که از حضور او جامانديم                          در غربت سرد خويش تنها مانديم 
او منتظر ماست که ما برگرديم                            ماييم که در غيبت کبري مانديم

(48)
اشکهایم هر پگاه انتظــــار                       گل کند در وعده گاه انتظار
کی به دریای ظهورت میرسد                     زورق این آبراه انتظــــار

(49)
آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد       شاید دعای مادرت زهرا بگیرد
آقا بیا تا با ظهور چشم هایت      این چشم های ما کمی تقوا بگیرد

(50)
من از قبيله زخم ، من از تبار کويرم                    کجاست مسلخ عشقي ، که شاعرانه بميرم
تو را قسم به کبوتر ، تو را قسم به سپيدي          بيا،بيا که من اينجاشکسته با ل و اسيرم

(51)
تنگ است بسی به سینه ام راه نفس                    از بس که به راه حق نمی بینم کــــس
پر گشته جهـــــان سراسر از ظلم ونفاق             ای پادشه عصــــر تو به فریاد رس

(52)
از دو چشم ياس مي خوانم بيا                    شعري از احساس مي خوانم بيا 
نيستم قابل ولي ارباب من                         روضه ي عباس مي خوانم بیا

(53)
هر كجا سلطان بود دورش سپاه و لشكر است             پس چرا سلطان خوبان بي سپاه و لشكر است؟
با خبر باشيد اي چشم انتظاران ظهور                           بهترين سلطان عالم از همه تنهاتر است

(54)
کاش مهدی به جهان چهره هویدا می کرد               گره از مشکل پیچیده ی ما وا می کرد 
کاش می آمد و با آمدنش از ره مهر                        قبر مخفی شده ی فاطمه پیدا می کرد

(55)
برای آمدنت انتظار کافی نیست                        دعا و اشک دل بیقرار کافی نیست
خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی                 دعای این همه شب زنده دار کافی نیست

(56)
تو بین منتظران هم عزیز من ، چه غریبی                  عجیب تر ، که چه آسان نبودنت شده عادت 
چه بیخیال نشستیم ، نه کوششی نه وفایی                 فقط نشسته و گفتیم ؛ خدا کند که بیایی

(57)
گفتم شبي به مهدي اذن نگاه خواهم                   گفتاکه من هم از توترک گناه خواهم

(58)
مُردم بخدا از غم هجران و جدایی                 ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی
 بر حال دل زار تو خود خوب گواهی                 جز عشق تو ما را  نبود هیچ گناهی

(59)
من منتظرم منتظر روي تو آقا                      گم كرده ام اما بخدا كوي تو آقا 
با اينكه دعا كردن من تاتي طفلي است           با اين همه ام طفل دعاگوي تو آقا

(60)
خورشید من بر آی،که وقت دمیدن است             جان را هوای از قفس تن پریدن است 
از بیم مرگ نیست که سر داده ام فغان                بانگ جرس زشوق به منزل رسیدن است
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 514
  • بازدید ماه : 3,589
  • بازدید سال : 119,521
  • بازدید کلی : 11,955,994