loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 368 1391/10/05 نظرات (0)
(76)
مایلم اندر طواف کوی یار                            از جنون عشق مجنونت کنم
با رقیبت گو بسوزم آنقدر                          تا که از این خانه بیرونت کنم
تو بسوز آنقدر خاکستر شوی                    تا به دیدار تو ممنونت کنم 
گر بخواهد جان زتو مهدی بده                   تا به پای عشق مقرونت کنم

(77)
منتظران را به لب آمد نفس                 اي شه خوبان تو به فرياد رس

(78)
تا فصل بهار منتظر خواهم ماند                 تا دیدن یار منتظر خواهم ماند
در غیبت تو اگر مرا دار زنند                    بر چوبه ی دار منتظر خواهم ماند
(79)
تا به كی در پرده مانی ماه من؟ روشنگری كن                  تا كنی هر دلبری را عاشق خود، دلبری كن
جلوه یی كن، زهره را چون ذره محو خویش گردان            رخ نما و مشتری را بر رخ خود مشتری كن

(80)
نصيب عاشقان از فيض ديدار گل رويش            نگاهي آفتابي، ديده اي از شوق، باراني
چراغ روشني بايد شبستان ولايت را                  وميتابد به صحن عشق آن خورشيد کنعاني 

(81)
يک قطره ز درياي وجودت هستم              من تا به ابد مست سجودت هستم
اي بر درت از خيل ملک سائل ها                از جود تو من مست وجودت هستم

(82)
تا به کی منتظر منتظران می مانی؟                 تا به کی در پس پرده تو نهان می مانی؟
این محبان تو را کیست که درمان باشد؟          تا به کی دور ز این غم زدگان می مانی؟

(83)
یارب امان ده تا باز بیند چشم محبان روی حبیبان        ما درد پنهان با یار گفتیم نتوان نهفتن درد از طبیبان

(84)
دل گفت: زراه آشنا مي آيي             از جاده سرخ کربلا مي آيي
 يک روز ز روزهاي زيباي خدا           يک روز به دلجويي ما ميآيي!

(85)
یارب اندر کنف آن سایه سرو بلند                     گر من سوخته یکدم بنشینم چه شود..
آخر ای خاتم جمشید همایون آثار                       گر فتد عکس تو بر نقش نگینم چه شود؟

(86)
مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو          جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو
غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی           نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

(87)
قرار بخش دل بيقرار آمدني است                               اميد دل مردم اميد وار آمدني است
به راه کوچه ديده آب بايد ريخت                               دعاي ندبه بخوانيد يار آمدني است
(88)
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی                 دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 537
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,738
  • بازدید ماه : 1,738
  • بازدید سال : 117,670
  • بازدید کلی : 11,954,143