loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 361 1391/10/09 نظرات (0)

 

چشم های من از دوریت کنون مثل آسمان بارانیست

ابرها می بارند و آرام می شوند

اما چشم هایم می بارند و بی قرار می شوند

کاش تا ابرها آرام نشده اند بیایی

****************************

باز باران آمد

از هوا یا از دو چشم خیسم

نیک بنگر

چه تفاوتی دارد

****************************


 

 

علم ثابت کرده شکر در آب حل میشه 

پس هیچ وقت زیر بارون نرو

چون شیرین ترین دوستم رو از دست میدم

****************************

همواره تنهاییم 

در جمع یاران هم

در یک کویر خشک 

در زیر باران هم

****************************

باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست 

که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم

****************************

قطره بارون ممکنه کوچیک دیده بشه اما یه گل تشنه همیشه منتظر باریدنشه

یه اس ام اس ممکنه ساده برسه اما قلب فرستندش خیلی به یادته

****************************

چه سنگین گذشت عصر بارانی ام

گویی نوازش نمی کرد باران صورتم را

****************************

حس می کنم روی صورتم دنیا چکه می کنه

حس می کنم قطره قطره،نم نمک عاشقم می کنی

بارون که میاد هواتر می شود تا تو چشمک بزنی

*****************************

بارون که میبارد باز با ترانه یا بی ترانه

من عاشق تر گریه می کنم و رو به آسمان فریاد می زنم 

دوستت دارم

 *****************************

وقتی دلم برات تنگ میشه میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم

پس یادت باشه هروقت بارون میاد دل من برات تنگ شده

******************************

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 221
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,227
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,227
  • بازدید ماه : 5,302
  • بازدید سال : 121,234
  • بازدید کلی : 11,957,707