loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 337 1391/10/15 نظرات (0)

چقدر سرد! کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن

فقط یک لبخنده ولی تو نیشتو ببند چون من 

بدون لبخند هم دوست دارم

################################

ز غمت پیر شدم ذوق شکفتن ندارم

به خدا دوست دارم جرأت گفتن ندارم

################################


زیباترین معنی دنیا لبخند یه دوسته 

که بی صدا بهت میگه به یادتم...

################################

شب ها چراغ دلت رو روشن بذار

تا فرشته ها راه ژاکی رو گم نکنند

شب های بی فرشته سخت می گذره مثل شب های بی تو

################################

هر قطره ی اشک نشان دل شکستگی است

هر سکوت نشانه ی تنهایی است

هر لبخند نشانه ی مهر است

هر اس ام اس نشانه ی یاد شما در دل من است

################################

زندگی کودکیست اگر می خواهید به خواب نرود

همیشه او را سرگرم کنید

################################

دوست دارم از ته دل

دلی که پرپر می زنه

دلی که ساز عشقتو بهترمی زنه

دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای

عاشقتم مثل همه اگه منو نخوای

###############################

چشامو وقتی تو بهشون نگاه می کنی دوست دارم

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش کنی 

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوستش داشته باشی

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش باشی

###############################

پا برهنه دوست دارم که نگی ریگی به کفشته

###############################

تو سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

از اینکه من عاشقتم حتی یه لحظه شک نکن

###############################

میگی گل رو دوست دارم ولی می چینیش

میگی بارون رو دوست داری اما با چتر میری زیرش

میگی پرنده ررو دوست دارم ولی تو قفس میذاریش

چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوست دارم

###############################

آرام بخوان چون آهسته نوشتم

بی پروا بخوان چون از خود نوشتم

نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم

و از دل بخوان چون با دل نوشتم

دوستت دارم

###############################

دوستت خواهم داشت بدون انکه بخواهم دوستم داشته باشی

و 

عاشقانه در غمت خواهم مرد بی انکه بخواهم در مرگم اشک بریزی

###############################

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 872
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 872
  • بازدید ماه : 3,947
  • بازدید سال : 119,879
  • بازدید کلی : 11,956,352