loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 374 1391/10/21 نظرات (0)

 

دلم تنهای تنهاست
دیگه از همه سیره
ولی با همه درداش برای تو میمیره

*********************

بهانه گیر زبان نفهم!!!!
دلم را می گویم
آخه تو رو از کجا برایش بیارم

********************


کی من خلاص میشم از انتظار تو؟
کی میرسد به مقصد دل این قطار تو؟
خواهد رسید فصل بهاری که می شود
آرام تکیه کرد و رها شد کنار تو

********************

به دلم نشستی ولی دوزانو معذب نباش
برو عقب قشنگ تکیه بده،پاهاتم دراز کن
این دل فقط جای توئه

*********************

سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست
قلب پر از محبتش با یاد خداست
دوربشه از وجودتو هرچی غم و هرچی بلاست
گفتم سلامی عرض کنم نگی فلانی بی وفاست

*********************

یار با وفایم!!!
در روزهای باتو بودن بی تو بودن را نفرین می کنم
و در روزهای بی تو بودن با تو بودن را آرزو می کنم

*********************

گمم نکن
درگوشه ای از حافظه ات آرام می نشینم
فقط بگذار بمانم

*********************

ندارم من نظر جز بر نگاهت
ندارم من طلب جز روی ماهت
ندارم من دلی جز عاشق تو
نباشم من دمی جز در پناهت

*********************

برایم تعریف کن
هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد؟

********************

از من می پرسی چرا این روزها اینقدر آرامم و لبخند می زنم
آخر تو بگو مگر آرامش کنار تو دلیل هم می خواهد؟

******************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 889
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 889
  • بازدید ماه : 3,964
  • بازدید سال : 119,896
  • بازدید کلی : 11,956,369