loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 348 1391/10/22 نظرات (0)

 

 

هر کجا سلطان بود دورش سپاه و لشگر است
پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشگر است
با خبر باشید چشم انتظاران ظهور
بهترین سلطان های عالم از همه تنهاتر است

-------------------------------------------

یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است

-------------------------------------------


امروز که سر بر حرمت می آیم
انگار تمام عشق کامل شده است
ای ضامن آهو!به غریبی سوگند
دل کندن از این ضریح مشکل شده است

--------------------------------------------

از برای خاکروبی درش روح الامین
در کف خود هر سحر گیرد بر طاووس را
ای که در اسماء اعظم عمر خود کردی تلف
در خراسان آی و بنگر مظهر قدوس را

--------------------------------------------

حسن شاه دین شرف بخشید ملک طوس را
شمع،آری می کند روشن دل فانوس را
دیده را گفتم که این روشندلی از چیست
گفت
طوطیای خویش کردم خاک طوس را

--------------------------------------------

دلم کبوتر صحن و رضاس سودایم
دلم خوشست که از من رضاست مولایم

--------------------------------------------

یا رضا!!!
بر یازده امام چو دلم تنگ می شود
می آیم و طواف مزار تو می کنم

-------------------------------------------

من کیستم گدای تو یا ثامن الحجج
شرمنده عطای تو یا ثامن الحجج
بالله نمی روم بر بیگانگان به عجز
تا هستم آشنای تو یا ثامن الحجج

-----------------------------------------

بنویسید به روی قبر و به روی کفنم
عاقلا دیوونه امام رضا منم منم

----------------------------------------

دختر بدر الدجی امشب سه جا دارد عزا
گاه می گوید پدر گاهی حسن گاهی رضا

---------------------------------------

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 438
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,639
  • بازدید ماه : 1,639
  • بازدید سال : 117,571
  • بازدید کلی : 11,954,044