loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 399 1391/10/23 نظرات (0)

 

 

تو بر زخم دلم باریده ای باران رحمت را
تو را من می شناسم منبع پاک کرامت را
از ان روزی که حلقه بر ضریحت بست دستانم
دلم شیدا شد و دادم ز کف دامان طاقت را
شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد

------------------------------------------

دل من اسیر یک نگاست
تمام آرزوی من زیارت امام رضاست

------------------------------------------


من که کبوتر دلم انس گرفته با رضا
می شنوم ز قدسیان زمزمه رضا رضا
شهادت علی بن موسی الرضا تسلیت باد

------------------------------------------

در باغ ولایت گل خوشبوست رضا
سرو چمن گلشن مینوست رضا
نومید مشو ز درگه احساسش
زیرا به جهان ضامن آهوست رضا

----------------------------------------

عمریست که بر لب ذکر یا رضا دارم
هرجا که شود گره ز کارم ذکر یا رضا دارم
در فراقش از دو دیده خون بگریم
 در روز غمش بر لب ذکر یا رضا دارم

---------------------------------------

مجبور شدم به هرکسی رو بزنم
در محضر هر غریبه زانو بزنم
تحقیر شدم چون که فراموشم شد
یک سر به رضا (ع) شامن آهو بزنم

---------------------------------------

خراسان! در عزای میهمانت سوگواری کن
تو هم مثل مدینه در غم او بیقراری کن
خراسان! لاله دامان زهرا در تو شد پرپر
به داغ لاله ها سوگند بر او داغداری کن

---------------------------------------

ای آنکه در غربت سر به گریبان داری
در خلوت خود شب ها شام غریبان داری
از تربت تو عیسی اکسیر شفا دارد
موسای کلیک اینجا دستی به دعا دارد

----------------------------------------

ای غریب خراسان سیدی یا رضا جان
داغ تو بر دل ما چشم ما برتو گریان
سینه ات پر شراره دیده ات پر ستاره
هم غمت بی شماره هم جگر پاره پاره

---------------------------------------

ای غریبی که ز جد و پدر خویش جدایی
خفته در خاک خراسانت و غریب الغربایی
این رواق تو صحن و حرمت همچو بهشت است
روضه ات جنت فردوس مسما به رضایی

-----------------------------------

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,451
  • بازدید ماه : 1,451
  • بازدید سال : 117,383
  • بازدید کلی : 11,953,856