loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 359 1391/10/26 نظرات (0)

 

برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست
برای عاشق شدن کافیست که تو نگاه کنی و من لبخند بزنم

/////////////////////////////////////////////////

ناسپاس از عشق پاکت نیستم
من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم
روی حرفم تا ابد می ایستم

/////////////////////////////////////////////////


نگران نباش نمیشود دوستت نداشت
لجم هم بگیرد از دستت....
دفترچه خاطراتم پر از فحش های عاشقانه میشود

/////////////////////////////////////////////////

تو فقط با من باش
من قول می دهم که با خودم هم قطع رابطه کنم

////////////////////////////////////////////////

دلمان کوچک است ولی آنقدر جادارد
که برای عزیزی که دوستش داریم،
نیمکتی بگذاریم برای همیشه عمر

//////////////////////////////////////////////

درون دلی که پیدا نیست
پر از زندان و زندانیست
تو را محکوم دل کردم
نمی دانم دلیلش چیست
سبب شاید همین باشد
بدون تو نباید زیست

///////////////////////////////////////////

گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری
با دیوار بلند خیالم چه می کنی

//////////////////////////////////////////

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد
عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد
گفته بودی یوسف گمگشته بازآید ولی
یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

/////////////////////////////////////////

سرکش بودم به حیله رامم کردی
ای افسونگر چه پخته خامم کردی
خوش چرخاندی کمند گیسویت را
در تاریکی اسیر دامم کردی

////////////////////////////////////////

زیباست وقتی قلبی داری که صاحبش خودت هستی
اما زیباتر آن است که همسری داری که قلبش تو هستی

///////////////////////////////////////

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 830
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,031
  • بازدید ماه : 2,031
  • بازدید سال : 117,963
  • بازدید کلی : 11,954,436