loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 344 1391/10/28 نظرات (0)

 

غزل دوست داشتن تو به بلندای قصیده ی زندگیست
که هر بیتش شعر کوتاه من است

//////////////////////////////////////

مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند
....
مهم نفس هایی است که با تو کوتاه و بی تو بلند کشیده می شود

/////////////////////////////////////


گفته بودند که گنج در ویرانه هاست
راست گفتند چون وجودت در دل ویران من است

////////////////////////////////////

لبخند تو می فهماند که چه جای دوست داشتنی و زیبایی ست دنیا

///////////////////////////////////

دلمان که باهم باشد یعنی گور پدر
فــــــــــــاصـــــــــلــــــــه هـــــــا

/////////////////////////////////////

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد
همیشه هستی......همین حوالی.......

////////////////////////////////////

عشق چیست؟
تمایلی درونی ست
چشم ها حسش را بیان می کنند
و
لبها از بیانش عاجزند،کمتر حرفی از آن می زنند

/////////////////////////////////

ســـــــــــاعـــــــــت هـــای نبودنــــــت
روی مچـــــــم بستـــــــه نمیشه
حلقــــــه می شوند دور گردنــــم

//////////////////////////////////

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و دل دارد و من دارم

//////////////////////////////////

ای زلال تر از باران و پاک تر از آیینه!!
به وجود پر مهر تو می بالم
و تو را آنگونه که می خواهی دوست می دارم

//////////////////////////////////

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,255
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,456
  • بازدید ماه : 2,456
  • بازدید سال : 118,388
  • بازدید کلی : 11,954,861