loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 360 1391/11/17 نظرات (1)

 

 

اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی

چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده

هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!

* * *

سلامتی اونایی که منو به خاطر خودم میخوان .. نه واسه پرایدم :)


* * *


ســـــلامتی اونـــایی کـــه مـــوقـــع خـــرج کـــردن واســـه رفـــیق و عـــشــقشــون...
پــــول واســـشون حـــکــم  جـی ال ایــکسو داره...
راحــــــت از جـــــیب درمـــیاد...!!!!!


* * *

از وقتی پراید گرون شده رفیقم یجوری ژست میگیره پشت ماشینش میشینه انگار پشت AUDI R8 نشسته قرمساق دیگه ماهارو تحویل نمیگیره :|
اونایی که بالا تر از پراید داشتن که دیگه هیچی کلا ماهارو shift+delete کردن از تو مغزشون :|

* * *


ما نسلی هستیم که بازی های شطرنجی نینتندو و سگا واسمون خدا بود اونوخت الان که xBox و Ps3 بازی میکنیم میفهمیم بازی ینی چی،من موندم این دهه 80یا از بازی کردن لذت میبرن؟ :| اصلا میدونن بازی کنسولی ینی چی؟ :دی

* * *


امروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه بایه راننده دیگه دعواش شد، یارو به راننده ما گفت تومسافرکشی؟ تو عن کشی ...
ما ۴تا تو ماشین :|

* * *

ایران در آینده نه چندان دور
.
.
.
.
اوه اوه بچه ها طرفو نگاه ، معلومه خیلی مایه داره ، ماشینش پرایده ! :|


* * *

من که میدونم چه دسته گلى به آب دادى ، ولی میخوام از زبون خودت بشنوم
.
.
.

قدیمیترین تاکتیک اعتراف گیرى مادرا از بچه ها؛ در طول تاریخ

* * *

یه دوست پسرم نداریم ولنتاین واسمون آیفون 5 بخره؛بعد ازش بپرسیم عزیزم تو چی دوس داری واست بخرم؟
بگه هیچی،همین لب خنده قشنگت واسم کافیه! منم ذوق مرگ شم از خوشی!

* * *

من هنوز بعضی وقتا توو حموم جلوی آینه با کف روی سرم موهامو مدلای فشن درست می کنم با خودم میخندم ((((:

* * *

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1391/11/17 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

سلام ميگم خبر داري كه سايت آموزش سرا تاسيس شده برو قسمت لينك ها من خودم لينكش و گذاشتم خيلي آموزشهاي جالبي داره اسم مديرش فرزاد بيا اونا من اون جام تازه به هر سوالي پاسخ مي ده من تو دعوت مي كنم منم كاربر سايتت منتظرم بيا ضرر نمي كني منم اول گفنم كه سايتش به درد نمي خوره ولي وقتي آموزشها رو دانلود كردم خيلي عالي بود فقط بايد اونا عضو بشي.
ممنون آقا عليرضا جان دوست خوب وهم دمم داخل سايت كدستان. يا اصلا خودت بگير لينكش كن.
پاسخ : والا من که چیزی متوجه نشدم :


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 3,244
  • بازدید سال : 119,176
  • بازدید کلی : 11,955,649