loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 393 1391/12/02 نظرات (0)

 

 

نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم

و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه میکنم . . .

.

.

.

حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن

من در بی حوصله گی هایم با تو زندگی کردم . . .

.

.

.


چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است .

.

.

.

زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟

ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند !

.

.

.

مهربان چگونه از یاد میروی ؟ وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟

.

.

.

کشیدنِ انگشتــان کشیـــده تو روی گــونـــه هــای من

لــــذتی انـــکار ناپـــذیر است

من دنبـــال بهــانـــه می گــــردم

تـــا آسوده دستـــان شفـــابـــخش تو را در دست بگیــــرم . . .

.

.

.

دلم قهوه میخواهد

از همانهایی که برای آشنایی

با اصرار مرا به آن دعوت میکردی

نه از این قهوه هایی که در تنهایی سر میکشم . . .

.

.

.

میترسم کسی بوی تنت را بگیرد ، دلت را بشنود و تو خو بگیری به ماندنش

چه احساس خط خطی و مبهم ایست این عاشقانه های حسود من . . .

.

.

.

تــو از آن هــایـی هستــی

کــه فکــر بـه تــو ، دیــدن تــوست

و دیــدن تــو فکــر تــو . . .

.

.

.

زندگی چرخش واژگان است ، یکی به جرم تفاوت تنهاست ، یکی به جرم تنهایی متفاوت .

.

.

.

دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند ، به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم !

.

.

.

روزی که با تو شروع نشود

اصلا نمی ارزد

به شب برسانی اش . . .

.

.

.

زن : دوستت دارم

شوهر : منم دوستت دارم

زن : ثابتش کن ، داد بزن تا همه دنیا بفهمن

شوهر : کنار گوشش زمزمه میکند دوستت دارم.

زن : چرا آروم برام زمزمه میکنی؟

شوهر : چون تو همه دنیای منی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,765
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,765
  • بازدید ماه : 5,840
  • بازدید سال : 121,772
  • بازدید کلی : 11,958,245