loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 397 1391/12/11 نظرات (0)

هیچ می دانی ؟
من دلیل شادی های تو بوده ام نه شریک آن
و شریک غم های تو نه دلیل آن ...

--------------------------------------------------

توی دنیا دوتا نابینا می شناسم یکی تو که هیچ موقع عشقم رو ندیدی یکی من که کسی رو جز تو ندیدم ...

--------------------------------------------------


کابوس نبودی که رهایت بکنم / از خاطره عشق جدایت بکنم
آنقدر عزیزی که دلم می خواهد / هر چیز که دارم فدایت بکنم ...

--------------------------------------------------

وقتی کسی رو دوست داری / حاضری جون فداش کنی
حاضری دنیا رو بدی / فقط یه بار نگاش کنی ...

--------------------------------------------------

ای دل شکایت‌ها مکن تا نشنود دلدار من
ای دل نمی‌ترسی مگر از یار بی‌زنهار من
ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من
نشنیده‌ای شب تا سحر آن ناله‌های زار من ...

--------------------------------------------------

ای کاش نگاه خسته را خوابی بود / یا در شب بی ستاره مهتابی بود
ما مثل دو کاج دور از هم هستیم / ای کاش که بین من و تو تابی بود ...

--------------------------------------------------

تو به احساست بیاموز نفس نکشد
هوای دل ها آلودست
اینجا
فاصله یک عشق تا عشق بعدی
یک نخ سیگار است !

--------------------------------------------------

بوی نفسهای لبت جان و دلم وا می کند
اما نمی دانم چرا امروز و فردا می کند
با بودنت کنار من ، غم های عالم می رود
فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا می کند ...

--------------------------------------------------

حسادت نکن! ...
این که بعد از تو بغل گرفته ام ...
زانوی غـَم اســت

--------------------------------------------------

این بار من یک بارگی در عاشقی پیچیده ام
این بار من یک بارگی از عافیت بُبریده ام
در دیده ی من اندر آ، وز چشم من بنگر مرا
زیرا برون از دیده ها منزلگهی بگزیده ام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 645
  • بازدید سال : 116,577
  • بازدید کلی : 11,953,050