loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 348 1391/12/21 نظرات (1)



سفر مگو که دل از خود سفر نخواهد کرد

اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد

من و تو پنجره های قطار در سفریم

سفر مرا به تو نزدیکتر نخواهد کرد

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

نمیدانم چرا بیمارم امشب

سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته می گفت

پریشان از فراق یارم امشب .

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *


دست من کوتاه از دیدار توست

قلب من اما همیشه یاد توست .

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت ، آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

من بودم

تو

و یک عالمه حرف…

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه

چقدر وزن دارد…

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟

دلتنگی معنی ندارد …

درد دارد

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

دل من تنگ تو است

صندلیهای حیاط

پر برف دیشب …

و تو کی می آیی؟

که شود آب همه برفهایی

که نبودت را فریاد زده !

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم ، تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

دلتنگی احساس قشنگیه

وقتی بدونی اونیکه دوسش داری

هیچوقت فراموشت نمی کنه

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد …

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

نگاهم کن که چشمانت قشنگ است

صدایم کن که دل در سینه تنگ است

مرا با خود ببر آنسوی غربت

که اینجا شیشه هم از جنس سنگ است

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

چقدر سرد است!

وقتی…

دلتنگتم و نیستی

* * * * اس ام اس دلتنگی* * * *

اشکهایم که سرازیر میشوند……

دیری نمی پایدکه قندیل می بندد…

عجیب سرد است هوای نبودنت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pejman در تاریخ 1391/12/22 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت خیلی باحالی دارید من که هر روز به این سایت سر میزنم شما فوق العاده اید ممنون از اس ام اس های خوبتون
زنده باد اس ام اس تک
پاسخ : سلام پژمان جان نظر لطف توئه امیدوارم اس ام اس تک روز به روز بهتر بشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,135
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,135
  • بازدید ماه : 4,210
  • بازدید سال : 120,142
  • بازدید کلی : 11,956,615