loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 328 1391/12/21 نظرات (0)

اس ام اس زدم ازت خدا حافظی کنم
اگه خوبی ،بدی از ما دیدی حلال کن
آخه برا همیشه دارم میرم
ازطرف سال ۹۰
.
.
.
Pishi, NA! Pishoni, NA!
Pishbini, NA! Pishkesh, NA!
Pishamad, NA! Pishnahad, NA!
Pishddasti, NA!
AHHH !!! Pishapish ***Norooz*** mobarak!
.
.
.

گاو و الاغ و اردک کبریت و گازو فندک
گنجشک و غازو لک لک عید شما مبارک
.
.
.
قداست ایران،بلندى دماوند
اصالت نوروز ،قدرت آرش، شرافت کاوه
غیرت بابک،نجابت مازیار،زیبایى شیرین،عشق فرهاد
شکوه جمشید،عمر پرسپولیس ،منش کوروش ، پندارنیک ، گفتارنیک
کردارنیک را از اهوراى پاک برایتان دراین نوروز سفید آرزو میکنم
پیشاپیش سال ۹۱مبارک
.
.
.
خواستم برات سبزه عید بفرستم
گفتم شاید طاقت نیاری و تاعید بخوریش
.
.
.
من یک اس ام اس کوچولو هستم
که از گوشی صاحبم فرارکردم
اومدم بهت بگم که اون گفت واسه عید نوروز چی برام خریدی
الان برگردم به اون چی بگم؟!

نوروز یادگار دین زرتشت ، مهر کوروش ، جام جمشید ، تیر آرش ، رخش رستم و عشق بابک بر شما پیشاپیش مبارک باد
::
::
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد
::
::
خبر داری تو ایران یه بحث داغ تو بورسه !
نه بابا  یارانه رو نمیگم
سرکاری چیه ! باور کن اینبار سرکاری نیست !
… کدومه بابا ! … اینو نمیخوام بگم که …
دوستت دارم کجا بود ! مگه دیوونه شدم ؟
سال نو مبارک ! … الان تنها خبر جدید همینه ! جیگر ! سال نوی خوبی داشته باشی !
::
::

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,330
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 117,262
  • بازدید کلی : 11,953,735