loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 341 1392/01/19 نظرات (0)

 

آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند.
اما نه وقتی که در میانشان هستی، نه…
آن جا که در میان خاک خوابیدی؛
«سنگ تمام» را می گذارند و می روند …!

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ، به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ، نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ، به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ، نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی . . .

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

 

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست
آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند . . .
دانه هایی از عشق کاشتم و خوشه هایی از غم برداشتم
خیانت ، تکرار و رویش نفرت . . .

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

در خیالِ دیگری میرفتـــی
و من چه عاشقانه کاسه ی آب پشتت خالی میکردم …

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم . . .
من ، تو و رقیبم !
من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت . . .

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

روی کارت برایش نوشتم “به امید فردای بهتر” …
دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرده ؛ تازه فهمیدم آن روز “الف” فردا را یادم رفته بود …

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

چه داروی تلخی است ، وفاداری به خائن
صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل . . .

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند ،
چه طور همدیگر و میشناسن؟!
و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگر مرا نمیشناسی …!
و
در زندگیم به هیچ کس خیانت نکردم ، جز خودم . . . !
پابندی به تو خیانت به خودم بود لعنتی . . . !

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست
تنها آسمانمان یکیست . . .

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد . . .
از عاشقی تباهی !
از زندگی مصیبت !
از دوستی شکست و از سادگی خیانت . . .

**********اس ام اس خیانت ۹۲**********

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,138
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,339
  • بازدید ماه : 2,339
  • بازدید سال : 118,271
  • بازدید کلی : 11,954,744