loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 293 1392/01/22 نظرات (0)

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم

درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .

.

.

.

 

نوشته ها بهانه است

فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم

باورش با تو

.

.

.

 

 

چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار

نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .

.

.

.

خنجر زیرِ پوستم کاشتی

فکر نمی‌کردی

روزی باز در آغوشت بگیرم . . .

.

.

.

شاید به هم باز رسیم

روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم

و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی

(احمد شاملو)

.

.

.

این روزها خیلی چیزها دست من نیست

مثلا دستهایت . . . !

.

.

.

در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب است

جایی که همه فکر سواری هستند / دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .


.

.

.

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست

گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست

.

.

.

بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام

شانه ای که سر می خواست ، سری که شانه می خواست

هر دو را برسانید به آرزوشان . . .

.

.

.

آمـــد امـــا در نگاهــش آن نوازش ها "نبــــــود...

چشــم خواب آلـودش را مســتى و رویــا "نـــبود ...

لـب همــان لـب بود اما بوسـه اش گرمــى "نـداشـت ....

دل همــان دل بود اما مســت و بى پـروا "نبــــود...

.

.

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,389
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,389
  • بازدید ماه : 4,464
  • بازدید سال : 120,396
  • بازدید کلی : 11,956,869