loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 309 1392/02/03 نظرات (0)

شاید با دروغ هایت مثل شب آرام باشی …
اما برای من مثل روز روشنی …
.
.
.

فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین …
به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین !
.
.
.

 

احـتــرام برای بعضــیـــا بیــشتر از کـــراکـــ و شیــشــه تـــوهــم مـیـاره !!
.
.
.
یه سری فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛
عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !
.
.
.
یه سری شدیدا به عینک نیاز دارن ،
واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن !
.
.
.
سوختنم را دیدی و خندیدی
خنده ات را دیدم و سوختم
خنده هایم را خواهی دید
دیدارِ ما به وقت سوختنت
.
.
.
اولا فکر میکردم من تنها کلید خوشبختی هستم
که به در قلب تو خوردم !!!
اما الان که نگاه میکنم میبینم قلب تو به هر کلیدی میخوره
.
.
.
مهم این نیست که رفتی ، مهم اینه که دیگه برنگردی …
.
.

.
.
سیب از درخت افتاد
ستاره از آسمان
تو از چشم من
گاهی فرقی نمیکند از کجا ؟
سرنوشت مشترکی است سقوط …
.
.
.
به بعضی ها باید گفت هــــی‌ فـــلانــی نردبـــان هــوس را بـردار و از اینـجـا بــرو،
با ایــــــن‌ چــیــــزهــا قـــدت به عــــشــق نـمـی رسد !
عـــشـــق بـــال مـــی‌خــواهــد کـه تـــو نـــــــداری . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,392
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,392
  • بازدید ماه : 4,467
  • بازدید سال : 120,399
  • بازدید کلی : 11,956,872