loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 697 1392/02/05 نظرات (0)

بهتره نداشته باشمت !
تا این که داشته باشم و ندونم با چند نفر شریکم !
.
.
.
تو مثل زمین قدرت جاذبت فوق العادست
اما کاش از پستی بلندی هاش
پست بودن رو یاد نمیگرفتی …
.
.
.

به بعضیا باید گفت بى زحمت دست به دست خودتو گموگور کن نبینمت …
.
.
.
اشتباه من املایی بود ،
من فقط او را همدرد نوشتم ،
گویا او هم ، درد بود …
.
.
.
از شباهتتون فهمیدم که تو نسبتی با گاوآهن داری !
اومدی ، زندگیمو شخم زدی ، زیر و رو کردی رفتی …
.
.
.
باطریِ موبایل من …
موندگاریش بیشتر از ” relationshipe ” بعضی رابطه هاست !
.
.
.
بعضی وقتا لازمه گیاه باشی و فتوسنتز کنی ولی محتاج بعضیا نباشی !
.
.
.
همه چیز عوض شده جز تو
تو از اول هم عوضی بودی …
.
.
.
.
احترام من نسبت به تو…
به تنت زار می زند!
باید کمی از پهلوها برایت تنگش کنم؛
تا کمی اندازه ات شود . . !
.
.
.
دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است،
لطفا دیگر تنهایش بگذار …
.
.
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 221
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 363
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 913
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 913
  • بازدید ماه : 3,988
  • بازدید سال : 119,920
  • بازدید کلی : 11,956,393