loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 275 1392/02/05 نظرات (0)

 

دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!
پسر :حسودی نکن عزیزم
دختر :چرا؟!
پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!
دختر :چی؟
پسر :♥ قلبم ♥

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!
فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!
تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی
با من نجنگ ، من دوست دارم . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟
شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌
گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

پیش از “تو” چیزی نبود
بعد از “تو” چیزی نیست
با “تو” اما …

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد
تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد
بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد
هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

به سلامتی پدر بزرگا که یه بار هم خوجگل، جوجو، عسیسم نگفتن
ولی با زنشون ۵۰ سال عاشقانه زندگی کردن . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

جای خالیت را انقدر با چشمانم آب میدهم که باز کنارم سبز شوی . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خدایا مرا چه طعمی آفریدی
که همه از من زود سیر میشوند . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,398
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,398
  • بازدید ماه : 5,473
  • بازدید سال : 121,405
  • بازدید کلی : 11,957,878