loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 333 1392/02/06 نظرات (0)

 

کلا خانواده گرامی برای تشویق کردن من به خواندن درسهای مربوطه تلاش های زیادی انجام میدهند….

۱- کندن سیم برق مانیتور

۲- بردن ماوس

۳- بردن مودم

۴- دستکاری کردن مانیتور

۵- بردن گوشیم

و….

ولی بنده از هیچ تلاشی فروگذار نیسته و در عملیات انتحاری با جایگزین کردن آنها هنوز هم به رسالت خود در جامعه مجازی ادامه میدهم….

الانم برا کار کردن با سیستم سر و ته نشستم آخه دستکاری کردن مانیتورو

.

.

.

 

برنامه زندگیم از روز اول سال ۹۲:

عَـــــــــــــــــــــیییییییییییی… داداش بیا سوکـــس و بکش

عَـــــــــــــــــــــیییییییییییی… داداش بیا مارمولــک رو بترکون

عَـــــــــــــــــــــیییییییییییی…داداش ، هـــزارپـــــا…

من که دیگه دچار عــذاب وجــدان شدم ، میخوام برم خودمو به

دایــره جنــایی معرفی کنم و خلاص شم!

.

.

.

پسر خالم رفته یه شرکت خصوصی بر استخدام فرم پر کرده تو قسمت مهارت های رایانه نوشته:

سرچ گوگل

چت و ساختن آیدی و بالا آمدن با چند آیدی به طور همزمان

من : (@_@)

گوگل : ###

آیدی : )(()()()(

شرکت خصوصی : **__**

پسرخالست من دارم ؟؟؟

.

.

.

من نمیدونـم بعضی دخترا چرا اِنقـدِ حسّاسن …!!!

اسمشو به جایِ مریم ، مهسا صدا کردم …

قهـر کرد رفت … !!!

.

.

.

هر نقطه از بدنم که زیر پتو باشه احساس میکنم که دست هیچ موجود فرا زمینی از قبیل جن و لولوخورخوره و روح وزامبی و…. به اون نقطه نمیرسه

.

.

.

یـکی از فـانـتزیـام ایـنه کـه…

جـوون مـرگ بـشم…

بـعد خـتمـمو بـندازن از سـاعـت ۳ تـا ۵…خخخخ

بـعلـه پـدرم از اتـاق فـرمـان اشـاره مـیکـنه کـه:مـا از ایـن شـانـسا نـداریـم…

مـن بـرم ظرفا رو بـشورم…

.

.

.

ی عمری با عزت زندگی میکردم!

.

حالا میخوام برم با خواهرش زندگی کنم!!

.

.

.

ﻳـﻪ ﺳِﺮﻱ ﮔـﻴﮕﻴﻠﻲ ﻫـﺎ ﺃﻡ ﻫــﺴﺘﻦ…

ﻭﻗـﺘﻲ ﺍﺯ ﺩﻣـﺎﻏـﺖ ﺩﺭﺷـﻮﻥ ﻣـﻴﺎﺭﻱ….

ﻫـﺮ ﭼـﻘﺪ ﻣـﻴﻤﺎﻟﻴﺸﻮﻥ ﺯﻳـﺮ ِ ﻣـﻴﺰ ﮐـﺎﻣـﭙﻴﻮﺗﺮ

ﺍﺯ ﺩﺳـﺘﺖ ﺟـﺪﺍ ﻧـﻤﻴﺸﻦ

ﺍﻳـﻨﺎﺭﻭ ﺍﺫﻳـﺖ ﻧـﮑﻨﻴﻦ

ﺍﻳـﻨﺎﺭﻭ ﺑـﺎﻳﺪ ﭘـﺎﺷﺪ ﺭﻓـﺖ ﺑـﺎ ﺁﺏ

ﺷـُﺴﺖ …

ﻣـﻘﺎﻭﻣـﺖ ﻧـﮑﻦ ﻋـﺰﻳﺰﻡ …

ﭘـﺎﺷﻮ ﺑـﺮﻭ ﺑـﺸﻮﺭﺵ

ضمنا عمه هم ندارم به روح هم اعتقادی ندارم

خخخخخخ

هار هار هار

 

 

. . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,522
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,522
  • بازدید ماه : 4,597
  • بازدید سال : 120,529
  • بازدید کلی : 11,957,002