loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 326 1392/02/16 نظرات (0)

جدایی به روز آدم چیزی نمی آورد …

به شب آدم، اما …!

.

.

.

.

چه فرقی دارد، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد؟

وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه!



کوتاه ترین قصه ی دنیا :
رفت …!



چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم، یک صحرا گذشته است!



این روزها سنگین و نحس اند، چه کنم؟
لحظات هم بهانه ات میگیرند
رفتی و ردپایت در پس کوچه های قلبم باقی مانده است

.

.

.

.


امروز و فرداهایم، پس فرداها، همه و همه
خراب شده اند
بعد از تو
برگرد



با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم، میبینم سر جاتی!



اگر چه عاشقی پر شور بودیم / به خود نزدیک و از هم دور بودیم
شب و روز از جدایی می‌سرودیم / من و تو وصله‌ای ناجور بودیم …



یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم / شوق دیدار تو دارم، به کجا پر بزنم؟



گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او / انتقام از من کشید، آخر جداییهای او …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 931
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,132
  • بازدید ماه : 2,132
  • بازدید سال : 118,064
  • بازدید کلی : 11,954,537