loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 471 1392/02/18 نظرات (0)

پشت آن پنجره ی رو به افق، پشت دروازه ی تردید و خیال
لا به لای تن عریانی بید، من در اندیشه ی آنم که تو را، وقت دلتنگی خود دارم و بس . . .



من سال هاست مرده ام وباورنکردنیست
انکس که دوست داشتمش قاتلم شود
گاهی فقط نگاه کن وفکرکن که در
این سال ها چقدر به من بد گذشته است




مهربانتر از من دیدی نشانم بده، کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند



هر دو بازی کردیم …
تو با دلم … من با سرنوشتم …



من عاشقم
عاشق…
عاشقی چقد سخته و نمیدونستیم



سرانجام یک عشق نافرجام
یکــی بــــــــــــــــــــــــــــود و یکـــی . . . . . . نابـــــــــــود…!



چشمانت راورق بزن شاید درگوشه ای ازآن مرابه یادگارکشیده باشی…



تمام شد…
این هم از “خیالت”
بردار و برو…
شاید باز بخواهی به کسی “هدیه اش” بدهی…
سال دیگریست امسال!!!
اس ام اس عاشقانه


مــَــــــن…
شیفتـــــــه ی آن بوســـه ی
هول هولــَـــــکی ام
کـــِـه دیرتـــــــ شده اما…
از خِــیــــــــرَش نمی گـُـــــــذری…



تـا چـند روز بـعد از رفـتنش…
گــوشـی کـه هــیچی..!!
اِم پــی تـری أم ویــبره مـیزنـه…؟؟!
تـوهـــمـه احــمـقــانـه ایه…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,760
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,760
  • بازدید ماه : 4,835
  • بازدید سال : 120,767
  • بازدید کلی : 11,957,240