loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 360 1392/02/15 نظرات (0)

میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .

.

.

.

.



همه گفتند:

بخشش از بزرگان است

من بخشیدم و هیچ کس نگفت

چقدر بزرگ شدى

همه گفتند:

بلد نبودى حقت را بگیرى . . .

.

.

.

.



گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .

.

.

.

نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟

متاسفم که اون نیستم !

ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم . . .

.

.

.

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش میکنند . . .

.

.

.

خوب است بدانیم که گاهی آنچه می کشیم

درد بی او بودن نیست

تاوان با او بودن است . . .

.

.

.

کوه ها جابجا شدند

وقتی که بسامد صدایم را

بادوستت دارم امتحان کردم!

.

.

.

.



تمام حجم خیالم از تو لبریز است

دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .

.

.

.

چه فرقی میکند عاشق تو باشم

یا رنگین کمان

وقتی هردو هفت خطید!!

.

.

.

سوزنبــان پیــری شـــده ام

که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد

نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .

.

.

.

تنهایی فقط تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن او !

.

.

.

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند …
  ام اس عاشقانه غمگین
.

.

.

خاصیت دنیاست

در اوج داشتن و خوشبختی

دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .
.

.

.

.


گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند

ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش . . .

.

.

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,286
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,487
  • بازدید ماه : 2,487
  • بازدید سال : 118,419
  • بازدید کلی : 11,954,892