loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 432 1392/04/12 نظرات (0)


سلام
    یه چیز میگم بگو باشه
    یه ماچ میدی دلم وا شه !؟

___________اس ام اس بوسه____________

    نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای
    بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم !

___________اس ام اس بوسه____________

    من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس
    گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره !

___________اس ام اس بوسه____________

    عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو
    یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !

___________اس ام اس بوسه____________

    عزیزم
    پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
    بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
    شب به خیر احساس من . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    اگر نیمه شبی در آغوش من افتی / آنقدر بوسه بر لبهایت زنم که از نفس افتی !

___________اس ام اس بوسه____________

    میخوام بیام کنار تو ، تا یه کمی لوست کنم
    اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم !

___________اس ام اس بوسه____________

    ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم ، تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت
    و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم و دست نوازشم را به موهایت
    هدیه میکنم ، که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    رفتم به نزد طبیب ز شدت طب
    ۶ بوسه نوشت ز گوشه لب
    ۲ تا صبح
    ۲ تا ظهر
    و ۲ تا شب!

___________اس ام اس بوسه____________

    مانده بر لبان من داغ بوسه های تو
    رفتی و بجا مانده آتشی به جای تو

___________اس ام اس بوسه____________

    تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
    هدیه ای برای تو . . .
    دوستت دارم

___________اس ام اس بوسه____________

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,145
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,346
  • بازدید ماه : 2,346
  • بازدید سال : 118,278
  • بازدید کلی : 11,954,751