loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 335 1392/02/21 نظرات (1)

ایینه ها دچار فراموشی اند ونام تو ورد زبان کوچه ی خاموشی امشب تکلیف
پنجره بی چشم های باز تو روشن نیست…!
قیصر امین پور



از مخاطب خاصم پرسیدم بعد من با کی دوست میشی
گفت با تنهاییییییییییی مردمو زنده شدم بخدا با وفایییییی تا چه حد از اون موقع به بعد واقعا عاشقش شدم… خــــــــــــــــــــدای!!!!!!!
هواى مشترک موردنظرروداشته باش خیلی عزیزه…
.

.

.

.



به قول داداش کیان ازلذتهایی که دیگه ندارم:
زندگی کردن ….

.

.

.


برای من از دل شــکسته نگو
که دلــﮯ دارم شــکسته تر از سکوتـــ
شــکسته از درد
شــکسته از زخــم
شــکسته از عشــق



اخر دفترهای مشقم نام تو بود
چون میدانستم اخرش میروی..



چه قد سخته وقتی تو چشای یکی نگاه کنی و میخوام به زبون بیاری دوستش داری ولی از ترس رفتنش اروم تو دلت بگی:((دوست دارم یواشکی))



حتی وقتی میدانم نمیایی، باز هم روی همان میز دو نفره مینشینم و به در خیره میشوم، انتظار تو را هم کشیدن زیباست!!!
.

.

.

.


بی اعتمادم کن به همه ی دنیا یا اینکه بامن باش
کناره من تنها
ازاولین جملت فهمیده بودم زود
عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود
.

.

.

.


باران
بهانه ای بود
که زیر چتر من
تا انتهای کوچه بیایی
کاش
نه کوچه انتهایی داشت
و نه باران بند می آمد…
.

.

.

.


همه روی مغزم راه میروند
توی لعنتی
روی قلبم…
.

.

.

.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی شریفی در تاریخ 1392/03/02 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز خسته نباشی وبلاگ بسیار جالب و پر محتوایی دارید ممون میشم اگه نسخه ی جدید کتابم رو تو سایتتون قرارش بدین این کتاب موضوعش پیامک و هه نوع پیامک هم توش هست

این لینک کتابه
http://s4.picofile.com/file/7773322789/Ebook_YourSmS_V_2.jar.html


http://s4.picofile.com/file/7773322789/Ebook_YourSmS_V_2.jar.html

اینم پست کتاب تو وبلاگ خودم
http://www.yoursms.rzb.ir/post/406

اگه امکان گذاشتنش بود بهم خبر بده
سپاس و درود
پاسخ : دوست عزیز متاسفانه نمیشه ماهنامه خود اس ام اس تک تو راهه و به زودی گذاشته میشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 245
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,684
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,684
  • بازدید ماه : 4,759
  • بازدید سال : 120,691
  • بازدید کلی : 11,957,164