loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 331 1392/02/24 نظرات (0)

بهار و این همه دلتنگی؟!

نه

شاید فرشته ای

فصلها را به اشتباه

ورق زده باشد . . .
.
.
.
.
پیش چشمت خطاست شعر قشنگ

چشمت از شعر من قشنگ تر است

من چه گویم که در پسند آید

دلم از این غروب تنگ تر است
.
.
.
.

سه شاخه گل برات میفرستم

یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه

دومی از طرف دلمه که دوستت داره

و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده . . .
.
.
.
.
از چه دلتنگ شدی !؟ دلخوشی ها کم نیست !

بهتر ببین . . .
.
.
.
.
می بوسیمت سه تایی  من و غم و تنهایی / امان از این جدایی دلتنگتم خدایی  . . .
.
.
.
.

منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم

مقصرش دلتنگیه ، من که گناهی ندارم . . .
.
.
.
.
تو این دنیا تو این عالم / میون این همه آدم

ببین من دل به کی دادم / به اون کس که نمیخوادم

دلم شیشه دلش سنگه / واسه سنگه دلم تنگه
.
.
.
.
میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم

دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم !
.
.
.
.
دیگه به نبودت عادت کرده بودم

خو دمو با خیالت راحت کرده بودم

دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم

برای دل خو دم شعر غریبی رو بگم
.
.
.
.

دلتنگم و دیدار تو درمان من است / بی رنگ رخت زمانه زندان من است

بر هیچ تنی مباد و بر هیچ دلی / آنچه از غم هجران تو بر جان من است
.
.
.
.

میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه

حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم!؟
.
.
.
.

سلام  بهونه قشنگ من برای زندگی

آره بازم منم همون بهونه همیشگی

فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت

دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت
.
.
.
.

اگه گفتی امروز چه روزیه ؟

بگو دیگه !

زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !
.
.
.
.
یک نصیحت: مواظب خودت باش!

یک خواهش: اصلاً عوض نشو!

یک آرزو: فراموشم نکن!

یک  دروغ: تورو دوست ‏ندارم!

یک حقیقت: دلم برات تنگ شده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 13,172
  • بازدید سال : 93,914
  • بازدید کلی : 11,930,387