loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 300 1392/02/28 نظرات (0)

وقتی چشمانم را روی هم میگذارم ، خواب مرا نمیبرد ، تو را می آورد ، از میان فرسنگها فاصله . . . !
.
.
.
.
گاه دلتنگ می شوم
دلتنگ تر از همه دلتنگی ها
گوشه ای می نشینم
و حسرتها را می شمارم
و باختن ها را
و صدای شکستن ها را
.
.
.
.

 

کاش باران بگیرد …
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند…
و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم…
و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم … و خلاص…
.
.
.
.
چتری برایـــــم بگیر حتــــی خیالے . . .
خیس دلتنگـــے شده امــ !
.
.
.
.
بعضی دردها و چیزها
چــــــــــــــــــــــــقدر دیدن و شنیدنش تحمل میخواد….
خالی ام از حرف….
پرم از دلتنگی!!
.
.
.
.
زیر باران گریه می کردم آرام و بیصدا تو چتر را بالای سرم گرفتی اما همچنان گونه های من خیس از گریه ماند


و تو هرگز نفهمیدی که چتر باید بالای دلم باشد نه روی سرم ...
.
.
.
.
کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است / پریده بی جهت رنگم ، عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش / برایت باز دلتنگم ، عجیب است
.
.
.
.
دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست
دست واژه ها را می گیرم
و به دیدنت می آیـــم
دلتنگیت در هیچ پیامی نمیگنجد
.
.
.
.
اشکهایم که سرازیر میشوند......
دیری نمی پایدکه قندیل می بندد...
عجیب سرد است هوای نبودنت
.
.
.
.
دلتنگی حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش رامیکند
.
.
.
.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,212
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,413
  • بازدید ماه : 2,413
  • بازدید سال : 118,345
  • بازدید کلی : 11,954,818