loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 357 1392/03/01 نظرات (1)

تو را من “تو” کردم
وگرنه “او” هم زیادت است
پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن…


•.•.•.•.•.•.•.•اس ام اس تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود…
میـــزدم میزدی ….
نمیــــزدم نمیزدی …


•.•.•.•.•.•.•.•اس ام اس تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•



عشق هایت را مثل
کانال تلویزیون عوض می کنی
و افتخار می کنی،
که عشق برایت این چنین است !
و من می خندم …
به برنامه هایی که هیچکدام ،
ارزش دیدن ندارند . . .


•.•.•.•.•.•.•.•اس ام اس تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی
“رفـــــــتنــــ ” همیشہ
حتی در دستور زبان فارســـی
“لــــــازمـــ” است…


•.•.•.•.•.•.•.•اس ام اس تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


زلالی قلبت ارزانی دیگران
من این احساس آبکی را نمیخواهم


•.•.•.•.•.•.•.•اس ام اس تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


قرار نیست که همیشه من خوش باشم …
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …
و فردا یکی دیگر…
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …
تو می تونی …


•.•.•.•.•.•.•.•اس ام اس تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


کاش یاد تو
به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی،
قلبم را تحریک میکرد
تا هرآنچه از تو در قلب دارم
بیرون بریزد . . .


•.•.•.•.•.•.•.•اس ام اس تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک . . .


•.•.•.•.•.•.•.•اس ام اس تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


به حق رفتی . . .
زیادی ات کرده بود
شیرینی ام دلت را زد
به حق رفتی . . .


•.•.•.•.•.•.•.•اس ام اس تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی شریفی در تاریخ 1392/03/01 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز خسته نباشی وبلاگ بسیار جالب و پر محتوایی دارید ممون میشم اگه نسخه ی جدید کتابم رو تو سایتتون قرارش بدین این کتاب موضوعش پیامک و هه نوع پیامک هم توش هست اگه کتاب رو بخونین می فهمین که ارزش گذاشتنش رو داره

این لینک کتابه

http://s4.picofile.com/file/7773322789/Ebook_YourSmS_V_2.jar.html

اینم پست کتاب تو وبلاگ خودم
http://www.yoursms.rzb.ir/post/406

سپاس و درود
پاسخ : متاسفم دوست عزیز.
ما نیز به زودی کتابچه ی پیامک، اس ام اس تک رو منتشر خواهیم کرد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,719
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,719
  • بازدید ماه : 4,794
  • بازدید سال : 120,726
  • بازدید کلی : 11,957,199