loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 655 1392/03/02 نظرات (0)

ی تکیه گاه محکم من ای پدر جان
ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم
خدمت به تو در همه حال هست افتخارم

اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی
روزت مبارک


روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک می گم
روزت مبارک

بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم
روزت مبارک

پدر جان باش و با بودنت باعث بودن من باش
روزت مبارک

نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد
جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام
همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم پدرم روزت مبارک

پدر عزیزم
از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد
این بال های پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی

بابا جون
می دونم خیلی عذابت می دم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت
شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم

پدر جان
نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است
بدان که برای من بهترینی
روز پدر مبارک باد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,483
  • بازدید ماه : 1,483
  • بازدید سال : 117,415
  • بازدید کلی : 11,953,888