loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 343 1392/03/06 نظرات (0)

سلام خوبی ؟ .. منتظر مامورای سرشماری نباش ... چون شمارو آخر پاییز میشمورن...



اگه این اس ام اس و خوندی یعنی دوسم داری
اگه پاک کنی عاشقمی
اگه جواب بدی دیوونمی
اگه جواب ندی یعنی من و میخوای
حا لا چی کار می کنی؟



اگه 5 تا دوست مثل تو داشتم، حتما یه گاوداری میزدم



تو یک آدم: مهربون.با کلاس. با پرستیژ. مرتب. فهمیده. با شعور. جذاب. خوش تیپ. خوشکل. خوش زبون. خوش قیافه. با مرام و با فرهنگی مثل من دیده بودی؟؟؟

چرا عاقل کند کاری که بعداً خود به خود گوید خودم کردم که لعنت بر خودم بادا بادا مبارک بادا

دلم بدجور هوای دستها ت رو كرده. لحظه شماری می كنم برای اون لحظه كه حقت رو كف دستت بذارم

این مسیج مخصوص ساعت 3 بامداد است) ببخشید عزیزم كه این موقع شب مزاحم خوابت شدم چون یه سوال مهم برام پیش اومده، میخواستم بدونم «هواپیما
بوق داره؟



این پیغام کاملا جدیه. باور کنید. منم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد



اعاده اس ام اس اعاده زندگیست
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
( انجمن حمایت از بیماران اس ام اسی )



دوست داری بگم میخواهم هر روز صبح با صدات بیدار شم بعد بگم با ساعتم بودم ؟ دوست داری بگم چرا رفتی بعد بفهمی با برق بودم ؟ دوست داری بگم هر جا
باشی پیدات میکنم بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم ؟ دوست داری بگم دوست دارم بعد فکر کنی ... نه دیگه – این دفعه با خودت بودم

اگر می خواهید زندگی جدیدی داشته باشید با ما تماس بگیرید ( سازمان بازیافت زباله)



اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد!خاک بر سرم! اگه توی اونی که دلم می خواد حتما خرم!


برای عشق تو در قلبم سه کوه ساختم اولی کوه وفا دومی کوه صداقت سومی....... کوهی که هر وقت بهم گفتی دوست ندارم از اون بندازمت پایین
یک مدیر باسابقه مدریت با تسلط به زبانهای انگلیسی و اشنایی کامل به کامپیوتر و برنامه های فتوشاپ برنامه نویسی طراحی وب و.......... جهت کار در
ساندویجی نیازمندیم!!!

 

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم



اس ام اس رسید ، عمو قلی دید، هیشکی ندید ، میرزا خندید ، گربه پرید؟ اقا مجید اهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید. این اخبار سر کاری بید ، رفت و خوابید


مشترک عزیز این اس ام اس را تنها افراد خوش تیپ و خوشگل میتوانند بخوانند×*%^$۴$۴+! چیه نکنه توقع داری بتونی بخونیش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 236
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,794
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,794
  • بازدید ماه : 5,869
  • بازدید سال : 121,801
  • بازدید کلی : 11,958,274