loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 309 1392/03/15 نظرات (0)


وقتی پیام نمیدم خیال نکن که بی خیال از تو و روزگارتم ، زنده به انتظارتم ، اونجوری که تو فکرتم فکر می کنم کنارتم.

   

آرامش در زندگی بهترین چیز است بیا به زندگی فکر کنیم به عشق به زیبایی به بهشت به جهنم به درک به تو چه به من چه من اعصاب ندارما!

   
4


پیروزی غیورمند ملی پوشان ایران مقابل کره جنوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی به شما هموطن عزیز هیچ ربطی ندارد!

   

دو واقعیت مهم زندگی که کشفشون کردم:
1.وقتی زبونت از دهنت بیرونه نمی تونی بگی(ژژژژژ)
.
.
2.الان مثل عقب مونده ها زبونت بیرونه و داری حرف ژ رو امتحان می کنی

   

 

برای نشون دادنه علاقم به تو 3تا کوه میسازم: اولی کوه وفا دومی کوه صداقت سومی کوهی که هر وقت بهم گفتی دوستت ندارم از اون بالا پرتت کنم پایین !

   

اس ام اس سرکاری,اس ام اس سرکاری جدید

دستان پسرک می لرزید... چشمانش گشاد شده بود، دهانش باز مانده بود... توان حرف زدن نداشت... سکوت همه جا را فرا گرفته بود... آخر او هم مانده بود که چه طور میمون می تونه اس ام اس بخونه؟

   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,111
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,111
  • بازدید ماه : 6,186
  • بازدید سال : 122,118
  • بازدید کلی : 11,958,591