loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 319 1392/03/24 نظرات (1)

 

کاش باورکنی دوست داشتنت تنها دارایی من است

با بی تفاوت ات مرددم نکن که گمان کنم آن را هم ندارم

تمنا میکنم !

.

.

.

این سکوت سنگین تو سر به سرم مى گذارد …

ادامه اش بدهى ، عاشق تر مى شوم !

.

.

.

 

از تو چه میگذرد در خیالم

که این چنین

قلم و کاغذ بی تابی میکنند …

.

.

.

برای یک ثانیه عاشقم باش ،

من باتری ساعتم را در می آورم !

.

.

.

طـــوفـــانــی ام مـی کــنـی

بـــا چـشمـهـایـی کـه

آرام تـــر از آرامـش اســت !

.

.

.

شاید تو

از شعرهای من چیزی نفهمی

اما…

شعرهای من…

خیلی خوب تو را می فهمند …

.

.

.

اگر بیـــایی

این خـــون ِ دل ،خــوردنـــها را

تـــلافی نمیـــکنم

آنقـــــدر عاشــــقت میکنـــــم

که دیــگر نتــــوانـــی

هــــرگــز بــــروی…

.

.

.

بـایـد حـواسـم را بـیـشتـر جـمـع کـنـم

آن قـدر جـاذبـه داری

کـه تـا بـنـد افکارم را شـل مـی کـنم

تـنـهایم مـی گـذارنـد

دور تـو جـمـع مـی شـونـد !

.

.

.

جَهنــــَـمی بـپــــا میـــکنـد

دِلـــــَـم

وَقـــــتی

شــــِـــعری بیــــــایَد و

تــــو

میــــــانِ آن نَبــــاشــــی

.

.

.

در آغوشـم کــ‌ه می گـیــری

آنقد‌ر آرام مـی‌شــــوم

که فـرامــوش می کــــنـم

بـایـد نفـس بــکـشـــم

.

.

.

بیا تا بریزیم…

تو استکانی چای برای من

من زندگی ام را به پای تو

.

.

.

حرفایت شبیه برف اند!

از آن برف های بی موقع که

نزدیک بهار می بارد و فقط،

جان شکوفه های درختان را می گیرد!

.

.

.

دنبــــــــــــالِ شاعــــــــــر شعـــــــــــــرهای من نگـــرد

تمــــــــام حرف هایــــــــم

رو نوشتِ توســــــت…!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهرنوش در تاریخ 1392/03/24 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 219
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 492
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 3,567
  • بازدید سال : 119,499
  • بازدید کلی : 11,955,972