loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 325 1392/03/28 نظرات (0)

 

تسبیحی بافته ام

نه از سنگ

نه از چوب

نه از مروارید

بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم !

.

.

.

اتفاقِ عشق بینِ من و توست ، نگران نباش ! هیچ اتفاقی اتفاقی نیست …

.

.

.

 

گفتم برایت میمیرم

تو خندیدی ولی من ، از همان روز تا کنون دیگر برای خودم زندگی نکردم …

.

.

.

وای…!

عجب غوغا میکنند

در من…،

واژه هایی که

به وزن “تو”

شعر میشوند..!

.

.

.

بیداری

تلخ ترین تراژدی ست

وقتی

تو را

در خواب دارم …

.

.

.

چه درونم تنهاست و در این تنهایی

شاخه ی خشک نگاهم گل چشمان تو را میجوید

.

.

.

بُگــــــــــــذار زمــانـــــه از حِـســـادتــــــــ بتـرکَــد

انــــــگشتــــــان ِ مَـــــن

چـــه بـــِه انگــشتـــان ِ تــــــو مےآینـــــد !

.

.

.

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم

پیشانی ات را برای لب هایم

خودت را برای زندگی ام

می بینی ؟

برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

.

.

.

وقتی مرا بغل کنی

چنان جاذبه ی آغوشت به

جاذبه ی زمین غلبه میکند

که روحم به پرواز درمی آید…

.

.

.

دنبالـ کسے نیستمـ کهـ وقتے میگمـ میرمـ ؛

بگهـ : نرو !

کسے رو میخوامـ کهـ وقتے گفتمـ میرمـ ؛

بگهـ : صبر کنـ منمـ باهاتـ بیامـ ، تنهـ ـا نرو … !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 144
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 4,913
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,913
  • بازدید ماه : 7,988
  • بازدید سال : 123,920
  • بازدید کلی : 11,960,393