loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 318 1392/03/30 نظرات (0)

تو این روزا اگه دیدین یه دانشجو نشسته

یه نگاه به افق میکنه یه نگاه به گوشیش

باز یه نگاه میندازه به افق باز به گوشیش

بعد به افق خیره میشه بعد باز به گوشیش نگاه میکنه

بعد به افق خیره میشه و تو افق نیست و نابود میشه

بدونین داره با گوشیش معدلشو حساب میکنه

ببینه مشروط میشه یا نه !

.

.

.

شما یادتون نمیاد اونوقتاشعر “قسم به اسم آزادی” از تلویزیون پخش میشد

باهاش غلط غلوط میخوندیم تا میرسید به جای “همه به پیش… به یکصدا… ”

یه دفعه به تقلید از خواننده هاش اوج میگرفتیم

و با شور داد میزدیم “جامدادی عزیز ما”…

یادتونه؟

.

.

.

 

 

این روزا به هرکی محبت میکنی

فکر میکنه از خوبیِ خودشه !

.

.

.

بابام آیفون خونه رو زده. منم رفتم برداشتم گفتم :بله؟

بابام گفت بیا پایین، رفتم پایین میگم بله؟

میگه برو کلیدای ماشینو از بالا بیار!

.

.

.

از بس که این چند وقته مطالب عاشقونه خوندم،

همش فکر میکنم یکی منو ول کرده رفته !

.

.

.

لامصب وقتی داری درس میخونی

تازه میفهمی که بحث های شبکه ۴ هم خیلی سودمند و پرهیجانه !

.

.

.

نقش معلم پرورشی تو مدرسه مث نقش مداد سفید تو مداد رنگیا بود !

.

.

.

خـــــوبی که از حد بگزرد دانــــــا هم خیال بد می کنه !

نادان که دیگه جای خودشو داره !

.

.

.

خوبی سرما خوردگی اینه که

هر وقت انگشت میکنی تو دماغت دست پر برمیگردی !

.

.

.

بهترین نیستم اما اینقد پررو هستم که بهترین ها رو بخوام !

.

.

.

رفتم دم مغازه گفتم یه تُن ماهی بدین

گفت : یه تُن !؟ چه خبره !؟؟؟

.

.

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 752
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,953
  • بازدید ماه : 1,953
  • بازدید سال : 117,885
  • بازدید کلی : 11,954,358