loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 349 1392/04/05 نظرات (1)

این بار تو بگو دوستت دارم
آسمان را گفته ام به زمین نیاید !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه فرق می کند وسوسه سیب یا حوا ... برای کسی که آدم نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زنگ زدند؛ رفتگر محله بود. گفت: ((آقا این عکس رو دیشب توی زباله های شما پیدا کردم.)) عکس تو بود.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سیگارت را با او روشن کن
تکلیفت را با من !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می خواهم گیاه خوار شوم از دستت....بس که مرا خر فرض کردی!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جلو کوه داد بزنی‌ محبت بر میگرد محبت!
تو از سنگم کمتری؟؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سعی کن در زندگی یکرنگ باشی ، فرش هزار رنگ را همه زیر پا می اندازند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همدیگر را دور میزنیم تا زودتر به مقصد برسیم
غافل از اینکه زمین گرد است و باز به هم خواهیم رسید


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواب هایت را با که شریک میشوی
اما هنوز
شـریک تمام بیخوابی های من تـویی !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیلی سخته غمخوار کسی باشی که خودت بزرگترین غمش هستی !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چقدر دلم هوایت را می کند
حالا که دگر هوایم را نداری...!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ارزان تـر از آنچــه فکرش را بکنی بودی ؛
امـــا برای من .. گران تمــام شدی!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الناز در تاریخ 1392/04/05 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

ممنون شکلکشکلک
شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,479
  • بازدید ماه : 1,479
  • بازدید سال : 117,411
  • بازدید کلی : 11,953,884