loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 471 1392/04/13 نظرات (0)
دنیا همه هیچ واهل دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ دانی که پس ازعمر چه ماند باقی؟ مهراست محبت است وباقی همه هیچ...
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
مهم نیست که چطور فکر میکنی
مهم این است که مقصود تو
مقصود من و مقصود همه ی انسان هاست
”خدا ” این مقصود دوست داشتنی . . .
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92

 

 

همه ما تو زندگی دنبال شادی هستیم هیچکس دلش نمیخواد
زجر بکشه و سختی ببینه ………….
ولی یادمون باشه هیچ رنگین کمونی بدون باریدن بارون بوجود
نمیاد ..
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
تو هدیه ی زیبای خدایی، ای صبر!
با هر دل خسته آشنایی،ای صبر!
 گفتند همانکه غم دهد صبر دهد
غم  آمده! پس تو کی میایی ای صبر؟!
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
خارپشتی شده‌ام … که ؛
تیغ‌‌ هایش … دنیای امنی برایش ساخته …
اما ؛ حسرت نوازشی عاشقانه
تا ابد ؛ بر دلش مانده است..!!!
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
گاه یک حرف
یک زمستان آدم را گرم نگه میدارد و
گاه یک حرف
یک عمر آدم را سرد میکند . .
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
قله ی قـــاف که سهـــل است،
من قـــله ی کــاف و لام و مــیم و نــــون و واو
را هم بخـاطرت فـــــتح می کنم ...
اما تو
با تمـــام مــــردانه گی ات،
مـــرد باش !
اگر سـراغ نگاهت را گرفتنــــد
بگــو که واگــذار شده ...
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
می آیی . . .
عاشق می کنی . . .
محو میشوی . . .
تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی . . .
تازه می کنی خاطراتت را . . .
محو میشوی . . . .
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
قبله ي من نگاه تو/چشمهاي من براي تو
جون من فداي تو/ميگم كه دوست دارم
هر نفسم به ياد تو
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
ميخوام كه عاشقت بشم /گل شقايقت بشم
دلم واست تنگ شده بود /گفتم مزاحمت بشم
 
 
قصه ي عشق من و تو به قشنگي خياله
من و تو ماهي و آبيم كه جداييمون محاله...!
 
 
به سلامتیه همه اونایی که
اگه قلبشونو میدن به کسی
دیگه پسش نمیگیرن...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 232
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,811
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,811
  • بازدید ماه : 5,886
  • بازدید سال : 121,818
  • بازدید کلی : 11,958,291