loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 280 1392/04/21 نظرات (0)

دل به هر کی دادی از سادگی دادی

زندگی تو پای دلدادگی دادی

هر جا که دیدی چراغی پر فروغه

تا بهش رسیدی فهمیدی دروغه

* * * * * *

از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست / اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست . .

* * * * * *

 

 

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت!

صداقت ؛

مهربانی ؛

زیاد به تو توجه داشتن ؛

و خیلی حماقت های دیگر

این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،

دوست داشتنی تری

* * * * * *

ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم

بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم

آشنا با همه پنجره های شهرم

چون توراپشت همین پنجره ها گم کردم

* * * * * *

عاشق که میشوی

مواظب خودت باش

شبهای باقیمانده عمرت

به این سادگیها نخواهند گذشت

* * * * * *

برای همه خوب باش

آنکه فهمید، همیشه کنارت خواهد بود

و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود

* * * * * *

پشت تلفن مرا جوابم کردی / گفتی به سلامت و خرابم کردی

یک مرتبه من تمامِ قد لرزیدم / آن دم که مرا شما خطابم کردی

بغضی به نواحی ی گلویم چرخید / وقتی که غریبه ای حسابم کردی

گفتم که دلیل رفتنت آخر چیست؟ / گفتی که خداحافظ و آبم کردی

یک لحظه صدای بوق ممتد آمد / گفتم که الو، ولی جوابم کردی . . .

* * * * * *

زیباترین سلام ها از عمق جانم، به زیباترین آفریده خدا/

که به رسم جاده ها از اودورم، ولی به رسم دل، با او هیچ فاصله ای ندارم . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 238
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,195
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,195
  • بازدید ماه : 4,270
  • بازدید سال : 120,202
  • بازدید کلی : 11,956,675