loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 629 1392/05/26 نظرات (0)

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند، و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نمی خواست

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \  

هوس بازان کسی را که زیبا میبینند دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \  


در شبان غم تنهایی خویش

عابد چشم سخنگوی توام

من در این تیره شب جانفرسا

زائر ظلمت گیسوی توام

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \  

نیازمند لبت،جان بوسه خواه من است

نگاه كن به نیازی كه در نگاه من است

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \  

با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه

با خبر باش كه من غرق گناهم همه عمر

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \  

مهم نیست كه چند بهار در كنار هم زندگی كنیم،مهم این است كه یادمان باشد عمرمان كوتاه است .

در پایان زندگی،خیلی از ما خواهیم گفت:

كاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم تا خوب به هم نگاه كنیم !

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \  

دل به دلداران سپردن کارهر دلدار نیست. من بهتو جان می سپارم دل که قابل دار نیست

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \  

من عطر یاس خوشبو ندارم/درباغ رویا شب بوندارم/قایق زیاد است امابرای /به تو رسیدن پارو ندارم/به تو رسیدن شاید طلسم است /من هم چراغ جادو ندارم

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 

زچشمت چشم آن دارم، که از چشمت نیندازد

به چشمانت قسم،که چشمانم به چشمان تو مینازد

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 

 

من ندانم كه كیم

من فقط می دانم

كه تویی شاه بیت غزل زندگی ام

 

  / / / / / / / / / / / اس ام اس دونی \ \ \ \ \ \ \ \ \ \

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 216
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 977
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 977
  • بازدید ماه : 4,052
  • بازدید سال : 119,984
  • بازدید کلی : 11,956,457