loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 643 1392/06/02 نظرات (0)

جملات عاشقانه Words of love

منم دلتنگ رویت

دلم آید به سویت

چه کردی با دل من

که کرده آرزویت

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *


فـرهنـگ لـغـت هــا نـیـاز بـه ویــرایــش دارند

بـرای مـعنی دلـتـنـگی احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت

دلتنـگی یــعنـــی نبودن تـــو . . .

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *



چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن

در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد..

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *


اشک من جاری شد

جای تو خالی بود

جـــــــــای تـــــــــو

عکس تو در طاقچه ی کوچک قلبم خندید

شعر دلتنگی من سخت گریست

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *


بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست

آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *


دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست


* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *


تو که رفتی دلم برایت تنگ شد

حال که آمده ای در دلم جا نمی شوی

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *


دل است دیگر

یا شور می‌زند یا تنگ می‌شود یا می‌شکند

آخر هم مهر سنگ بودن می‌خورد روی پیشانی‌اش

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *


واژه هایم رنگ باران دارد

وقتی از تو می نوسم

قلبم خیس دلتنگی است وچشمانم طوفانی

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *

اشک هایم که سرازیر می شوند

دیری نمی پاید که قندیل می بندد

عجیب سرد است هوای نبودنت

* * * * * *  اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,257
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,257
  • بازدید ماه : 6,332
  • بازدید سال : 122,264
  • بازدید کلی : 11,958,737