loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 634 1392/06/05 نظرات (0)

بس که دیوار دلم کوتاه است

هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد

به هوای هوسی هم که شده

سرکی می کشد و می گذرد

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



تو باش نه به این خاطر که در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم  تنها ترین باشی

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 


به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت

در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد

طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت
در حسرت دیدار تو ام گفتم تا بدانی

از من تا تو صد سال راه است و جدایی

حال شب است و غم و تنهایی

افسوس که نیست برایمان هیچ راه وصالی


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

وفای اشک را نازم که در شب های تنهایی

گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم
باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست

ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست ؟


تنهایی و دل تنگی هایتان را پیش فروش نکنید

فصلش که برسد به قیمت می خرند
من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم

و به اندازه هر برق نگاهت نگران

تو به اندازه تنهایی من شاد بمان



نرو تنهام نزار با درد و غم هام

اگه چه دلخوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایش گذشتم

به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,074
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,275
  • بازدید ماه : 2,275
  • بازدید سال : 118,207
  • بازدید کلی : 11,954,680