loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 511 1392/06/05 نظرات (0)

دوتا خجالتی با هم ازدواج میکنن بچشون آب میشه !


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


دیروز رفتم دندونپزشکی اینقدر بی حسی زد که نشیمن گاهم بی حس شده بود ، یه چشمم اصن نمیدید ، ارتباط با دست راستم قطع شده بود و کلا سه وَرَم قطع نخاع شد ؛ اونوقت این دندون لامصب هنو حس داشت ، وقتی میخواستن دندونم رو بکشن پدر جدم اومد نوک دماغم !
بی حس که نشد هیچی فک کنم احساساتیش کردن !!!


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

بعضیام هستن پشه تو دهنشون مرگ مغزی میشه بعد ادعای باکلاس بودن رو دارن !


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


بابام اومده پشت در حموم میگه اونجایی ؟
احتمال داده شاید از کف حموم تونل زده باشم به خیابون اصلی و فرار کرده باشم !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


دختره اومده تو مغازه دستشو گذاشته رو پفک میگه آقا از این پفکا دارین ؟
منم گفتم نه عزیزم تموم کردیم ؛ اونم رفت بیرون !
رانی هلو وا کنین فشارم افتاده !!!


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ، ﺩﻳﻨﺎﻡ ﮐﻮﻟﺮﻡ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩش برﺩﻩ !


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


بعضیا هم هستن که باید بهشون گفت :
این اشتباه تو نیست که درک نمیکنی و نمیفهمی ، اشتباه منه که “توقع” دارم بفهمی !


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


آدم باید یکیو داشته باشه که ساعت ۳نصفه شب بهش اس ام اس بده : دلم گرفته …
اونم جوابش این باشه : خفه شو بگیر بخواب !
والا ، ۳نصفه شبه شوخی که نیست !!!


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


بنی آﺩﻡ ﺭﻭ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮﻧﺪ …


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


یه بار هم ۶ساله بودم رفته بودم قصابی ، دم عید بود و خیلی هم شلوغ … قصابه هم گوشت هرکی آماده میشد اینجوری صداش میزد : گوساله کی بود ؟؟؟ گوسفند بیا اینجا … خلاصه نوبت من شد و ساتورِش رو آورد بالا گفت : تو گوسفندی ؟ منم ترسیدم زدم زیر گریه گفتم نه عمو به خدا من گاوم !!!
جاتون خالی چند نفر در اثر زدن هلیکوپتری زیاد پره هاشون شکست ؛ قصاب که داشت واسه خودش رقص چاقو میزد …


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 239
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,302
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,302
  • بازدید ماه : 6,377
  • بازدید سال : 122,309
  • بازدید کلی : 11,958,782