loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 575 1392/06/07 نظرات (0)

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

وقتی که شکست بغض تنهایی من

وابستگی ام را به تو باور کردم

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


من آن گلبرگ مغرورم نمی میرم ز بی آبی

ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *



وصال در عشق بس چه دارد حیرانی

من نگویم رسیدم به وصال

اما دیده ام ناله ی عاشقی در تنهایی

گریان سخن می گفت

می کرد حق حق و بی تابی

ای کاش می شد اینگونه عاشق شد

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


عشق من تو باش

نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش تا در دنیای بزرگ تنهایی ام تنهاترین باشی

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


بلندترین شاخه ی درخت

یک واژه را خیلی خوب می فهمد و آن هم تنهاییست

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


کم نامه ی خاموش برایم بفرست

از حرف پرم گوش برایم بفرست

دارم خفه می شوم در این تنهایی

لطفا کمی آغوش برایم بفرست

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


شب من پنجره ای بی فردا

روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل

ماهی ام ، ماهی دور از دریا

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم

افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم

بیا مثل پروانه های غریب نیاز

به مهتاب شب های تنهایی عادت کنیم

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


عشق زاییده ی تنهایی است

و تنهایی نیز زاییده ی عشق

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


آنگاه که تنهایی تو را می آزارد

به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


کسی که در آغوش غم بزرگ شده

تنهایی بهترین همدم اوست
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 239
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,833
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,833
  • بازدید ماه : 4,908
  • بازدید سال : 120,840
  • بازدید کلی : 11,957,313